Az online márkaépítés ellensúlyozza a csökkenő televíziós nézettséget és magazin olvasottságot.

• Két év hanyatlás után erősödik a kozmetikai ipar reklámköltése 2019-2021 között.
• 2018-ban a kozmetikai ipar reklámköltésének legnagyobb hányadát az internetes hirdetések tették ki, megelőzve a televíziós hirdetéseket és 2021-re a teljes kozmetikai ipar reklámköltés 50 %-át teszi majd ki.
• Az e-kereskedelmi hirdetések korai elterjedésének köszönhetően Kína a legnagyobb kozmetikai ipar hirdetési piac.

A globális kozmetikai ipari reklámköltés a 2018-as -1.2 %-ról 2.7 %-ra nő idén, és 2021-ben eléri a 4.7 %-t, a ma megjelent Zenith’s Beauty Advertising Expenditure Forecasts (Kozmetikai ipar reklámkiadási előrejelzések) szerint. A növekedés gyorsulását az e-kereskedelmi hirdetések globális elterjedése és a prémium digitális környezet javuló ellátása okozza. Idén a kozmetikai ipar reklámköltése 14.4 milliárd dollár lesz, ami 2021-ben eléri a 15.8 milliárd dollárt.

Az elmúlt években a kozmetikai ipar reklámköltései nehézségekkel küzdöttek, mert a hagyományosan márkák által favorizált, a vásárlókkal érzelmi kapcsolatot teremtő, erős képi világgal rendelkező és magas minőségben gyártott magazinok és televíziós műsorok elvesztették közönségüket az internet javára.
2018-ban az internetes hirdetés megelőzte a televíziós hirdetést, és a kozmetikai kategóriában a legnagyobb hirdetési médiummá nőtte ki magát. Tartós kétszámjegyű növekedés várható 2021-ig, amikor a teljes kozmetikai reklámköltés 50 %-áért lesz felelős.

Kína a kozmetikai ipar reklámköltésének vezető piaca, ahol 2019 hozzávetőleg 6.2 milliárd dollárt költöttek. A második legnagyobb piac az Amerikai Egyesült Államok, 2.6 milliárd dolláros kozmetikai reklámköltéssel 2019-ben.
India a kozmetikai reklámköltés leggyorsabban növekvő piaca, és az egyetlen piac, amely 2014 óta nem mutatott egyetlen évben sem csökkenést. A Zenith előrejelzése szerint az átlag éves növekedés 19 % lesz 2021-ig.