A Beiersdorf aláírta a végső szerződést a Bayerhez tartozó Coppertone amerikai márkájának, a Suncourtnak a megvásárlásáról 550 millió dollárért.
A Beiersdorf portfóliójának jelentős bővítésével megerősítheti tevékenységét Észak-Amerikában, amely a világ legnagyobb piaca a napvédő termékek körében.
A Beiersdorf megerősíti pozícióját, mint a napsugárzás elleni védelem szakértője. A német szépségipari óriás termékeinek portfóliójában az észak-amerikai bőrápolási szegmensben a Coppertone az ötödik márka a Nivea, az Eucerin, az Aquaphor és a La Prairie mellett.
Az 1944-ben alapított Coppertone az első napozó termék volt az amerikai piacon. A vállalat székhelye Whippany-ban, New Jersey államban található, és jelen van az Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában. A márka 2018-ban 213 millió dollár bevételt generált.
A Beiersdorf átveszi a Coppertone termékeinek globális jogait, és kb. 450 dolgozót az Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában, ezen belül az értékesítést, a marketinget, a kutatás-fejlesztést és egyebeket, valamint a Cleveland-i gyártó üzemet is Tennessee államban. A tranzakció 2019 harmadik negyedévében fog zárulni a szokásos szerződési feltételek teljesülése mellett, a versenyvédelmi szervek jóváhagyásával.