A Mondi csomagolástechnikai óriásvállalat új stratégiát hirdetett, aminek az egyik motorja a snackek csomagolása.

A Mondi egyik új prioritása a jövőben az élelmiszerek fogyasztói csomagolása is lesz – jelentette be a csomagolástechnikai óriás vállalat a brit csomagolócég az Excelsior felvásárlása után. Az új stratégia két szempontot tart szem előtt: a könnyen használható- felnyitható, és a minél vonzóbb csomagolást. Az új típusú csomagolástechnikák középpontjában a snack márkák könnyen felnyitható megoldások iránti növekvő kereslete áll.

mondi3

A cég egy másik újabb innovációja a mikróban főzhető csomagolási-szisztéma. Ez az új módszer, a szelepnek köszönhetően fenntartja a nyomást a csomagolásban, akár 30 százalékkal csökkentve a főzési időt, javítva a tápértéket, a termék ízét és állagát.

Mint azt Ulf Wienböker a Mondi csoport fogyasztási cikkek csomagolásának üzemeltetési vezérigazgatója elmondta: „A fogyasztók egyre inkább igénylik a kényelmi megoldásokat a csomagolások terén is, valamint a hosszabb eltarthatóságot, és az ízletes ételeket. A kiszélesített termékkínálatunk találkozik a fogyasztók ilyen irányú igényeivel.”