Nagyot nőtt a francia élelmiszeripari cég, a Danone második negyedéves profitja, köszönhetően a Whitewave Foods felvásárlásának, amelyhez a belga Alpro márka is tartozik.

A vállalat továbbra is lassan növekszik a magas profit ellenére - ez a növekedés csupán 0,2 százalék a második negyedévben, ami 6.7 milliárd eurót jelent. Ám volumene 2.1 százalékkal csökkent. A Danone elsősorban Észak-Amerikában és Európában küzd, ahol a forgalom 1,5% -kal csökkent.

A cég Activia márkája folyamatos nyomás alatt áll Európában, függetlenül attól, hogy a termék megújult - azonban az Alpro jól teljesített, és a második negyedévben kétszámjegyű növekedést mutatott az előző évhez képest. A márka szója alapú termékeit kiválóan értékesítik szinte minden piacukon, beleértve a Benelux államokat, az Egyesült Királyságot és Németországot is.Részben az Alpro kiugró teljesítményének köszönhetően a Danone nyeresége az első félévben 16,3% -kal, 1,72 milliárd euróra emelkedett.