Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.
Hogyan működik a napóra? A dm 2017-ben pályázatot ír ki óvodáknak, amelyben arra kérik a gyerekeket, készítsenek saját napórát.
Tovább bővíti bolthálózatát a Rossmann Magyarország: idén Lajosmizsén, Budapesten a Háros utcában új üzleteket nyitott, míg Szegeden és Kiskunhalason meglévő üzleteit bővítette. A drogérialánc most a 200-dik üzletét nyitotta meg a Csepel Plázában.
Magyarországon egyedülálló akciót vezetett be a Lidl Magyarország. A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.
A vállalkozások negyede véli úgy, hogy egy éven belül javulhat versenyhelyzete.
4,8%-kal emelkedett a kiskereskedelmi üzletek forgalma a KSH legfrisebb adatai szerint.