"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Több mint 4,6 millió forintot adományozott a Chio és Pom Bär termékek gyártója, illetve a SPAR Magyarország a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet számára. Az adományt a fül-orr-gégészeti osztály fejlesztésére fordítja a kórház, ahol így egyszerre több torokmandula műtétet is el tudnak majd végezni az orvosok. Ezzel hamarabb sorra kerülhetnek a beavatkozásra váró gyerekek.

A magyar prémium minőségű őrölt fűszerpaprika külföldön is keresett termék. Bár a klímaváltozás, a növekvő termelési költségek kihívást jelentenek, a hatékonyabb technológiai megoldások, nagyobb szervezettség, erősebb marketing révén erősödhet az ágazat – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképéből.

A Westend a Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal együttműködve nehéz körülmények között élő gyermekeket látott vendégül megújult ételudvarában, a Food&Friends-ben. Az eseményen átadták az alapítványnak azt az ötmillió forintos céges támogatást is, ami a megnyitást követő első héten történt vásárlások után felajánlott pénzből jött össze.  Egyúttal hangsúlyozták, hogy az ételudvarban kihelyezett kioszknál szeptember 22-ig van bárkinek lehetősége a GYEA munkájának támogatására.