A fogyasztói szükségletek és szokások folyamatosan változnak, de a Shell célja és elkötelezettsége az állandó átalakulás ellenére is örök: az utazás kellemes élménnyé tétele. A Shell nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlói igényeknek megfelelve aktívan alakítsa a benzinkutak shopjait és megformálja a jövő töltőállomásait. E törekvés részeként a Shell Hungary bevezette a deli by Shell márkát, amelynek keretében Fördős Zével, a Street Kitchen házigazdájával együttműködve új ételkínálatot hozott létre, az eltérő vásárlói igényekhez igazodva pedig megújítja shopjait.
Bővebben: Átalakított shopok és exkluzív ételkínálat a Shellnél
Az áruházlánc nyilvánosságra hozta a 2017/18-as pénzügyi évre vonatkozó, közép-európai működése során keletkező élelmiszer-hulladékról szóló jelentését.
Bővebben: 35 százalékkal kevesebb élelmiszer-hulladék a Tescónál
A dm Kft. 2018. március 31-én ismét kétszámjegyű, 10 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének első félévét, ez 166 millió eurós forgalmat jelent. A vállalat mozgalmas időszakon van túl, elindította on-line webshopját, tavasszal pedig megújítja törzsvásárlói programját.
Bővebben: A dm 10 százalékos növekedéssel zárta az első félévet
A magyar résztulajdonosok visszavásárolták a Steinhoff International csoporttól az Extreme Digital többségi tulajdonrészét. A tulajdonosi szerkezet változása nem érinti a vállalat operatív működését, Magyarország vezető online kereskedője tovább folytatja régiós terjeszkedését, és az idei évre is kétszámjegyű növekedést vár.
Bővebben: Újra teljesen magyar tulajdonban az Extreme Digital