Üzletlánc

Átalakított shopok és exkluzív ételkínálat a Shellnél

A fogyasztói szükségletek és szokások folyamatosan változnak, de a Shell célja és elkötelezettsége az állandó átalakulás ellenére is örök: az utazás kellemes élménnyé tétele. A Shell nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlói igényeknek megfelelve aktívan alakítsa a benzinkutak shopjait és megformálja a jövő töltőállomásait. E törekvés részeként a Shell Hungary bevezette a deli by Shell márkát, amelynek keretében Fördős Zével, a Street Kitchen házigazdájával együttműködve új ételkínálatot hozott létre, az eltérő vásárlói igényekhez igazodva pedig megújítja shopjait.

Újra teljesen magyar tulajdonban az Extreme Digital

A magyar résztulajdonosok visszavásárolták a Steinhoff International csoporttól az Extreme Digital többségi tulajdonrészét. A tulajdonosi szerkezet változása nem érinti a vállalat operatív működését, Magyarország vezető online kereskedője tovább folytatja régiós terjeszkedését, és az idei évre is kétszámjegyű növekedést vár.