Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 11. Telitálka kampánya, amelyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5500-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva több mint 5000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány számára.

A Lidl Magyarország elkötelezett a felelős állattartás mellett, ezt bizonyítja az is, hogy immáron 11. alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát. Az állatok világnapja alkalmából indított játék keretében négylábú kedvencekről várt fotókat a diszkontlánc social média követőitől. A cél 500 kép összegyűjtése volt annak érdekében, hogy 3 000 000 Ft értékű állateledellel járulhasson hozzá a Lidl a NOÉ Állatotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez. A játék népszerűségét jelzi, hogy a vártnál jelentősen több, összesen 5700 kutyás és cicás kép érkezett. Az összegyűlt összegéből végül több mint 5000 kg állateledel jutott a kisállatoknak, vagyis egy-egy feltöltött kép közel 1 kg eledelt jelentett a cicáknak, kutyusoknak.

„Nagy öröm számunkra, hogy őszi adománygyűjtő kampányunkhoz is szívesen csatlakoztak social média követőink annak érdekében, hogy közös összefogással segíthessük a NOÉ Állatotthon Alapítvány kis lakóit. Büszkeség számunkra, hogy 2016 óta immáron 11. alkalommal megvalósított Telitálka kampányunk eredményeképpen vásárlóinkkal közösen összesen 30,5 millió forint értékű, közel 84 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A vállalat állatjólét, valamint a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem iránti elköteleződését az is erősíti, hogy a Lidl Magyarország, az élelmiszerláncok között elsőként csatlakozott 2021-ben Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez. A szándéknyilatkozat aláírásával az áruházlánc igyekszik az állatok szabadságjogait elősegítő gyakorlatokat, valamint a fenntartható és környezetkímélő megoldások alkalmazását ösztönözni beszállítói partnerei körében.