Exkluzív dm LIVE adással és világmárkákkal készült a dm az influencerek és szépség szerkesztők számára rendezett idei Beauty Workshopon, amit május 18-án a Millenium Házában rendezett meg a drogéria. Az esemény háziasszonyai Takács Nóri és Kiss Orsolya voltak.

A drogéria legújabb kampányában a színeké a főszerep. A rendezvény koncepciója is eköré épült, hiszen a színek mindenki életében jelen vannak, sőt képesek befolyásolni érzelmi állapotunkat is. A kampány mottója is ehhez fűződik: „Színt viszünk az életbe!” – írja a dm sajtóközleményében.

A rendezvény meghívottjai beauty és lifestyle influencerek, bloggerek, illetve szépségszerkesztők voltak. Az est folyamán a résztvevők megismerhették és hazavihették az idei év legnagyobb termékújdonságait, melyek a dm-ben is kaphatók.

A dm a már jól ismert Balea sajátmárkával jelent meg. Az est fénypontját további 6 márka emelte: adidas Skin&Mind, L’Oreal Paris, Kneipp, Bondy Sands, Bugatti és a Nivea. Az esemény ideje alatt a dm LIVE Shopping stúdiója is kitelepült, ahol mind a 7 jelenlévő márka lehetőséget kapott, hogy egy 15 perces élő bejelentkezés alkalmával bemutassa kiemelt termékeit, amelyekkel az eseményen is jelen voltak. A műsorokat élőben a helyszínről, vagy online a dm applikációján keresztül lehetett követni, az adás alatt pedig exkluzív kuponokat aktiválhattak a nézők. A dm Live ismert háziasszonya Takács Nóri mellett, most a népszerű műsörvezető, Kiss Orsi, azaz Kisó társműsorvezetőként vett részt az adás szerkesztésében.

Minden márkának kialakításra került a helyszínen egy külön tér, amit a koncepcióhoz igazodva alakított, mind dekoráció, mind kreatív program tekintetében. Míg a dm szobájában dmBio alapanyagokból készíthettek arcmaszkot, addig a L’Oréal standjánál ékszerkészítés és sminksarok várta a vendégeket. A Kneipp márkánál egyedi fürdőkristály kombinációt készíthettek, majd színes mandalákkal díszíthették az újratölthető üvegek fedelét. Hasonló DIY programon lehetett részt venni a Nivea standjánál, ahol a klasszikus krém tégelyeket dekorálhatták, továbbá profi szakemberek segítettek az arcápolási rutin kialakításában. Az adidas legújabb, sportolók számára kifejlesztett termékével jelent meg. Az illatok szerelmesei a Bugatti parfümmel ismerkedhettek meg, míg a Bondy Sands standja elhozta az igazi ausztrál tengerpart életérzést.

„Nagyon örültünk neki, hogy az esős tavaszi nap ellenére nagy számban jöttek el a meghívott vendégek, régi és új ismerősök, akikkel lehetőségünk volt személyesen is beszélgetni, visszajelzéseket gyűjteni a termékek és a megjelenések kapcsán. Hiszen a dm számára a vásárlók visszajelzése kiemelten fontos ”– nyilatkozta Hittner Krisztina pr csoportvezető az esemény kapcsán.