A fenntartható árutermelés és beszerzés által vezérelve a Lidl Magyarország tovább bővíti a Hazánk Kincsei saját márkás márkacsaládjának kínálatát, mely termékek kizárólag magyar beszállítóktól származnak.

 A Lidl Magyarország számára évek óta kiemelten fontosak a hazai értékek, így a hazai beszállítók és termékeik. A Hazánk Kincsei márkacsaládban olyan magyar termékek találhatóak meg, amelyek a hazai ízeket kedvelő, a hagyományokhoz kötődő fogyasztói igények alapján kerültek kifejlesztésre. A magyar konyha legkedveltebb termékein, mint az elmaradhatatlan magyar paprikán túl, a szörpök, a sajtok és tejtermékek, a magyar kolbászok és szalámik széles választéka található meg a termékkínálatban. A Hazánk Kincsei termékek kedveltsége a hazai vásárlók körében kiemelkedő, ezért az áruházlánc most tovább bővíti kínálatát, így vásárlói most már közel hetven különböző termék közül választhatnak az állandó és akciós kínálatból.

 A Hazánk Kincsei márka termékei a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek,

hazai termelőktől és beszállítóktól származnak. Az ország minden tájegységéről szármázó termékek utánpótlását biztosítják a magyar beszállítók, így a Lidl vásárlói az áruházak polcairól emelhetik le ezeket a „kincseket”, úgy mint például a Nyíregyházáról érkező Hazánk Kincsei szatmári almalevet, a Kaposvárról származó Hazánk Kincsei zselici teljes tejet, vagy a Kecskeméti Hazánk Kincsei darált-nyers csípős paprikát.

 

„A Lidl a magyar tradíciók megőrzése jegyében hozta létre a Hazánk Kincsei márkát, ezzel is hosszú távon hozzájárulva a fenntartható gazdálkodás és a felelősségteljes termékválaszték kialakításához."- mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.