Hazai és nemzetközi szinten is elismerést kapott a Lidl Magyarország employer branding kategóriában. Március 16-án az MPRSz Employer Branding díját, februárban pedig a Global CSR Excellence & Leadership Awards elismerését vette át a vállalat.

Két díjjal is jutalmazta a szakmai zsűri a Lidl Magyarország munkaadói törekvéseit. A Magyar Public Relations Szövetség idén második alkalommal díjazta az Employer Branding Award-dal azokat a munkáltatókat, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A Lidl Magyarország „Employer Branding a LIDL Magyarország Bt-nél” pályázatával nagyvállalati kategóriában bronz fokozatú díjat nyert el.

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja mellett a Lidl Magyarország a CSR Világnapján elnyerte a Global CSR Excellence & Leadership Awards elismerését is „Legjobb munkahelyi gyakorlatok” kategóriában. A rangos díjjal azokat a vállalati terveket és gyakorlatokat ismerték el, melyek a munkavállalók munkahelyen történő személyes és szakmai fejlődését támogatják, valamint azokat az irányelveket és programokat, melyek bizonyítják, hogy a munkaadó nagyra becsüli és elismeri a munkavállalókat.

„A Lidl kiemelt feladatának tartja a munkavállalók megnyerését, megtartását, motiválását, ezekből gyűjtöttük össze a legfontosabb gyakorlatokat. Vállalatunk fontosnak tartja, hogy a belső szervezet értékei legyenek először rendben, hiszen a vállalati kultúra hatással van minden érintett csoportra.” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője a díjakról.

2017. március 1-jétől átlagosan 8%-kal emelte bolti és raktári fizikai munkavállalói munkabérét a Lidl Magyarország, ezzel a kiskereskedelmi szektorban Magyarországon egyedülálló módon, 2016 januárja óta összesen 32%-os béremelést valósított meg a vállalat a bolti és raktári fizikai munkavállalók körében. Az iparágra jellemző átlagbéreknél magasabb fizetést, képzést és egyéb béren kívüli juttatásokat nyújtó Lidl Magyarország évek óta élen jár a dolgozók javadalmazásában.