Tartalmas évet hagyott maga mögött az Alza.hu. 2024-ben a szolgáltatás stabilizálása és a vásárlói élmény növelése volt a vállalat fő célja. Az “Éjfélig megrendeled, délig az AlzaBoxban leled” és az AlzaPlus+ programok sikere, az AlzaBoxok országos hálózata, az Újbudán és Győrben nyitott fizikai boltok mind a cég sikerének elengedhetetlen részei voltak. Az Ország Boltja versenyen kapott díjak tükrözik a kemény munka sikerét.
A Népszerűségi Díj is másodszor került a céghez. “A népszerűség önmagában nem jelent sokat, ha nem párosul minőséggel vagy értékteremtéssel. Köszönjük vásárlóinknak a bizalmat, a dolgozóinknak, partnereinknek pedig a rengeteg munkát, a mi sikerünk az ő sikerük is” - mondta el Forrás Ákos, Alza.hu ügyvezető.
A Minőségi Díj kategóriában 2018 óta szerepel folyamatosan az Alza, idén harmadik alkalommal vihették haza az első díjat. Takács Csaba ügyvezető így fogalmazott: “Lehet versenyezni sok mindenben - árakban, vicces reklámok készítésében, valaki pedig azt tekinti a legnagyobb kihívásnak, hogy a legszélesebb választék az övé legyen. Mi egy versenyt tartunk fontosnak, és ott csak magunkkal versenyzünk: a vásárlói elégedettségért zajlót. A vásárlók értékelése szerint nyertünk, ami óriási öröm és egyben kihívás is számunkra, hiszen így a jövőben magunkat kell majd felülmúlnunk”.
A díjátadó gálának a Millenáris adott otthont, ahol elképesztő hang- és fénytechnika, jégszobrász, zenei produkciók és DJ emelte az este színvonalát az égig.
"Idén már 14. alkalommal rendezhettük meg a Magyarországon értékesítő webshopok legelismertebb versenyét, Az Ország Boltját. Több mint 40 díjat adhattunk át, beleértve Az Ország Boltja fődíjat, a különböző kategóriák Minőségi és Népszerűségi díjait, idén először a Legnépszerűbb Brand díjakat, valamint a „A legtöbbet fejlődött partnerünk 2024” és a Visa különdíjat, hogy a hazai piacot gyakorlatilag teljesen lefedve jutalmazhassuk meg a webshopok és brandek kiemelkedő munkáját. Ebben támogatóink voltak Magyarország legnagyobb vállalatai közül főszponzorként a Visa, Gold partnerként a Foxpost, valamint szponzorokként a Sony, a Stiga, a Whirlpool, a Philips, a Lego, a Lenovo, a CHS, a Reckitt, a Brand Testing Club és a Lamax. A győztes titulusok emellett inspirációként szolgálhatnak a többiek számára, és jelzés értékűek a fogyasztóknak is - innen érdemes rendelni! Gratulálunk az Alza.hu-nak, amely a Webpláza kategóriában elnyerte mind a Minőségi díj első helyét, mind a Népszerűségi díjat" - mondta el Szták András, a Heureka Group regionális ügyvezetője.