2025.júl.19.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Általános

dijatado
Általános
2025.febr.27.

A Minőségi és a Népszerűségi díjat is az Alza kapta az Ország Boltja versenyen

Tartalmas évet hagyott maga mögött az Alza.hu. 2024-ben a szolgáltatás stabilizálása és a vásárlói élmény növelése volt a vállalat fő célja. Az “Éjfélig megrendeled, délig az AlzaBoxban leled” és az AlzaPlus+ programok sikere, az AlzaBoxok országos hálózata, az Újbudán és Győrben nyitott fizikai boltok mind a cég sikerének elengedhetetlen részei voltak. Az Ország Boltja versenyen kapott díjak tükrözik a kemény munka sikerét.  

A Népszerűségi Díj is másodszor került a céghez. “A népszerűség önmagában nem jelent sokat, ha nem párosul minőséggel vagy értékteremtéssel. Köszönjük vásárlóinknak a bizalmat, a dolgozóinknak, partnereinknek pedig a rengeteg munkát, a mi sikerünk az ő sikerük is” - mondta el Forrás Ákos, Alza.hu ügyvezető.

A Minőségi Díj kategóriában 2018 óta szerepel folyamatosan az Alza, idén harmadik alkalommal vihették haza az első díjat. Takács Csaba ügyvezető így fogalmazott: “Lehet versenyezni sok mindenben - árakban, vicces reklámok készítésében, valaki pedig azt tekinti a legnagyobb kihívásnak, hogy a legszélesebb választék az övé legyen. Mi egy versenyt tartunk fontosnak, és ott csak magunkkal versenyzünk: a vásárlói elégedettségért zajlót. A vásárlók értékelése szerint nyertünk, ami óriási öröm és egyben kihívás is számunkra, hiszen így a jövőben magunkat kell majd felülmúlnunk”.

A díjátadó gálának a Millenáris adott otthont, ahol elképesztő hang- és fénytechnika, jégszobrász, zenei produkciók és DJ emelte az este színvonalát az égig.

"Idén már 14. alkalommal rendezhettük meg a Magyarországon értékesítő webshopok legelismertebb versenyét, Az Ország Boltját. Több mint 40 díjat adhattunk át, beleértve Az Ország Boltja fődíjat, a különböző kategóriák Minőségi és Népszerűségi díjait, idén először a Legnépszerűbb Brand díjakat, valamint a „A legtöbbet fejlődött partnerünk 2024” és a Visa különdíjat, hogy a hazai piacot gyakorlatilag teljesen lefedve jutalmazhassuk meg a webshopok és brandek kiemelkedő munkáját. Ebben támogatóink voltak Magyarország legnagyobb vállalatai közül főszponzorként a Visa, Gold partnerként a Foxpost, valamint szponzorokként a Sony, a Stiga, a Whirlpool, a Philips, a Lego, a Lenovo, a CHS, a Reckitt, a Brand Testing Club és a Lamax. A győztes titulusok emellett inspirációként szolgálhatnak a többiek számára, és jelzés értékűek a fogyasztóknak is - innen érdemes rendelni! Gratulálunk az Alza.hu-nak, amely a Webpláza kategóriában elnyerte mind a Minőségi díj első helyét, mind a Népszerűségi díjat" - mondta el Szták András, a Heureka Group regionális ügyvezetője.

Tags: Alza, Ország Boltja verseny
  • Előző cikk: Húsvéti sonkákat, gyümölcsleveket és gluténmentes termékeket vizsgál a fogyasztóvédelem Előző
  • Következő cikk: Jelentős fejlesztéseket tervez 2025-ben a FoxPost Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom