Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség tisztújító közgyűlésén.


„A Henkel 30 éve van jelen Magyarországon, és 22 éve vagyunk aktív tagja a Márkaszövetségnek. Köszönöm tagságunk bizalmát, megtisztelő feladat a hazai FMCG-iparág szakmai-érdekvédelmi szervezetének a vezetése. Elnökségem alatt arra fogok törekedni, hogy még jobban demonstráljuk a márkák és a márkaépítés gazdasági és társadalmi hasznait, az erős márkák ösztönző hatását az egészségesebb és fenntarthatóbb fogyasztói döntésekre.”

A közgyűlés határozatai alapján a Márkaszövetség új alelnöke Niklós László (Coca-Cola), az új elnökségi tagok pedig Avramucz Attila (Univer), Jean Grunenwald (Nestlé), Tomas Hruska (Loreál), Regina Kuzmina (Unilever), Merkler Róbert (Intersnack), Singlár Tamás (Pernod-Ricard), Paolo Maria Tafuri (Danone), Venter Zoltán (SCA).
A Magyar Márkaszövetség 1995 óta látja el a hazai FMCG (napi fogyasztási cikk-gyártó) vállalkozások szakmai érdekképviseletét. A 60 tagvállalat 95 gyártási hellyel rendelkezik Magyarországon, közvetlenül több mint 23 000 főt foglalkoztatva, összesített éves forgalmuk mintegy 1 800 Mrd forint, adó- és járulékbefizetéseik meghaladják az évi 450 Mrd forintot. A tagvállalatok közel 30 000 hazai beszállítótól évente mintegy 500 Mrd forintért vásárolnak
alapanyagot és szolgáltatást.