Az első negyedévben az árbevétel 4,1%-kal 6,789 milliárd euróra nőtt, ami felülmúlta a 3,4%-os növekedésre vonatkozó várakozásokat.

A Danone a vártnál erősebb negyedéves eladásokat ért el, minden üzletágban volumennövekedés volt tapasztalható. Ez annak köszönhető, hogy a világ legnagyobb joghurtgyártójának sikerült árat emelnie a magasabb inputköltségek kompenzálásaként, bár a korábbiaknál lassabb ütemben – írja az ESM.

Az Activia joghurt, az Evian víz és az Aptamil gyártója teljesítette prognosztizált 3% és 5% közötti árbevétel-növekedést. Az első negyedévben az árbevétel 4,1%-kal, 6,789 milliárd euróra (7,25 milliárd dollár) nőtt, ami felülmúlta a 3,4%-os növekedésre vonatkozó várakozásokat.

A Danone a rivális Nestlé és Unilever vállalatokhoz hasonlóan az elmúlt két évben jelentősen megemelte az árait, hogy megbirkózzon a magasabb nyersanyag- és ellátási lánc költségekkel. Elemzők és befektetők azonban azért aggódnak, hogy ez a kiskereskedői saját márkák piaci részesedésszerzését eredményezheti. A Danone emiatt februárban be is jelentette, hogy idén a korábbiaknál lassabb ütemben emeli az árakat. A Danone 2024 első negyedévében 2,9%-kal emelte az árakat, szemben a 2023 negyedik negyedévi 4,3%-os emeléssel.