Müller Kornél 2022. április 1-én lépett be a Törley Pezsgőpincészet vezetőségébe, mint Marketingért, Értékesítésért és Technológiáért felelős ügyvezető, Csekei Gábor Pénzügyekért, Controllingért és Termelési folyamatokért felelős ügyvezető mellé.

Kornél 21 év után döntött az új kihívások mellett, ezalatt az idő alatt 13 évig élt külföldön a cég megbízásából, Rotterdamban és Londonban látta el vezetői pozícióit.

Müller Kornél célja többek között, hogy a Törley Pincészet márkái tovább erősítsék pozíciójukat pezsgő és bor valamint égetett szesz kategóriában egyaránt.

Kornél innovatív szemlélete kiválóan illik a Törley Pezsgőpincészet szellemiségéhez, mivel a cég életében mindig is fontos szempont volt, hogy élen járjon az újításokban, úgy hogy mindeközben megőrizze 140 éves hagyományait.

 

Sikeres évet zárt a Törley 2021-ben

A százalékban kimutatható növekedések mellett számos sikert könyvelhetett el a Törley Pezsgőpincészet a tavalyi évben.

A Hungaria pezsgők szárnyalása 2021-ben is folytatódott, a termékcsalád eladási számai felülmúlták minden várakozásunkat.

Hungaria Extra Dry Rosé pezsgőnk a Hungaria családban a második legkeresettebb termékké vált.

Biztosan hozzá járult az is, hogy zsinórban harmadszor díjazták az Effervescents du Monde versenyen aranyéremmel, és szintén három alkalommal bekerült a verseny TOP 10 pezsgője közé.

A Törley pezsgők nyáron új külsővel jelentek meg, modern, letisztult design-al várják, hogy a fogyasztók asztalára kerüljenek. A portfólióban is történt változás, a Transvasée eljárással készült Törley pezsgők már kizárólag Tokaji termőterületünkről származnak.

A különleges termék különleges külsőt is kíván, átlátszó, figyelemfelkeltő formájú palackja kiválóan illik a zamatos pezsgőkhöz. Édes és Brut kategóriában is megkóstolhatják a fogyasztók ahogy újra gondoltuk a Tokaji pezsgőnket.

A 2021-es évben a Törley Pezsgőpincészet megközelítőleg 5,4 %-kal több pezsgő kategóriában elszámolt terméket értékesített, mint az azt megelőző évben. A belföldi piacon 8,3%-kal növekedett az eladott termékek mennyisége. A magasabb ár kategóriájú termékek értékesítése olyan mértékben emelkedett 2021-ben, hogy nemcsak 2020-as, hanem az elmúlt 5 év mindegyikét túlszárnyalta.

Borértékesítésünk 2021-ben tovább növekedett (+4,1 %).