Hazai látványosságokat népszerűsít fotós nyereményjátékával a Szentkirályi. Az „Egy csepp nyár itthon” névre keresztelt kezdeményezés résztvevői kéthetente belföldi hosszúhétvégét és hetente értékes éttermi utalványt nyerhetnek, ha az #egycseppnyaritthon hashtaget használva fényképen mutatják be a lakóhelyük közélében található látnivalókat, amikre büszkék.

Egy eddig sosem tapasztalt helyzet állt elő 2020 nyarán, amelynek következtében sokan belföldön töltik nyári szabadságukat. Ehhez alkalmazkodva a Szentkirályi ásványvíz arra buzdítja vásárlóit, hogy ragadjanak kamerát, és mutassák meg a Szentkirályi közösségének lakóhelyük látványosságait. Annak érdekében, hogy a követők minél több izgalmas magyarországi helyszínt megismerjenek, a díjnyertes ásványvízmárka fotópályázattal egybekötött nyereményjátékot hirdet. A hazai éttermeket és szállodákat népszerűsítő nyereményekkel azok gazdagodhatnak, akik a nyári napokon Szentkirályi ásványvízzel indulnak el felfedezni a közeli nevezetességeket, és az erről készült fotót feltöltik #egycseppnyaritthon hashtaggel az Instagramra, Facebookon a nyereményjáték bejegyzése alá kommentként vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.


„Mindig fontos volt számunkra, hogy megismerjük a fogyasztóinkat, azonban az idei verseny arra is lehetőséget teremt, hogy felfedezzük hazánk rejtett kincseit. A nyereményjátékban résztvevők segítségével szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy mennyi csodás látnivaló vár ránk akár a közvetlen környezetünkben is. Izgatottan várjuk, hogy milyen ismerős és ismeretlen tájakon bukkannak fel a Szentkirályi palackok” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingvezetője.


A július 15. és augusztus 15. között zajló kampányban minden második héten kiemelt nyereményt sorsolnak: három szerencsés két éjszakás, belföldi pihenésre utazhat párjával a szilvásváradi La Contessa Kastélyhotelbe, a visegrádi Thermal Hotel Visegrádba vagy a sárvári Hotel Spiritbe. Ezen túl a résztvevők hetente nyerhetnek egy 20 000 forint értékű páros vacsorát, amelyet a felkínált három étterem valamelyikében fogyaszthatnak el. Összesen közel 20 étterem csatlakozott a kezdeményezéshez, így minden héten más és más gasztroélmény vár a nyertesekre.
A márka a győztesek fotóit a Szentkirályi Ásványvíz Facebook és Instagram oldalán is közzéteszi, a további pályaművek az #egycseppnyaritthon hashtag alatt tekinthetők meg az Instagramon.