2025.nov.09.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Aldi

    Vásárlóbarát nyitvatartás az ünnepek alatt: decemb…

    Üzletlánc

    Spar uzletbelso

    1,4 milliárd forintos fejlesztés Pápán és Miskolco…

    Üzletlánc

    kassza vásárló

    A kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos idős…

    Kutatás

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Bamba Pulyka Burger

    Új kedvenc érkezik a Gallio és a Bamba Marha Burge…

    Hírek

    Sarkpont zrt uj gyarcsarnok

    Márciusban porig égett, ma újra termel a legnagyob…

    Hírek

    Etesd az eszed jatek

    Novemberben indul az Etesd az Eszed edukációs prog…

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    Betekintés a chicagói retail világába: Polcokon az…

    Kereskedelem

    Tisztaság újratöltve – fertőtlenítő fronton erősít…

    Polc

    bevásárlás

    A hazai termék nemcsak származás, hanem érték is…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    szupermarket

    Az euróövezeti kiskereskedelmi forgalom havi szint…

    Kereskedelem

    John Lewis

    Bemutatta 2025.ös karácsonyi reklámját a John Lewi…

    Ipar

    PEnny

    A PENNY 427. üzletét nyitotta Romániában

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Hírek

A Borsodi fenntarthatósági útja 2024-ben
Hírek
2025.okt.15.

Innováció és összefogás: a Borsodi fenntarthatósági útja 2024-ben

A Borsodi Sörgyár idén, immár hetedik alkalommal készítette el fenntarthatósági jelentését, amely a megelőző év gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság terén tett erőfeszítéseit foglalja össze.

A legfrissebb jelentés szerint a vállalat – a korábbi trendeket folytatva – rendkívüli körülmények között is stabilan működött, számos új márkát vezetett be a hazai piacon, és jelentős hangsúlyt helyezett a közösségépítésre.

Ahogyan 2019 óta minden évben, úgy most is közzétette a Borsodi Sörgyár a fenntarthatósági jelentését, amelyből kiderül: a vállalat stratégiája továbbra is illeszkedik a Molson Coors globális Our Imprint keretrendszeréhez. Két pillér – emberek és bolygónk – mentén megjelölt célokhoz igazítva a környezeti fókusz három kiemelt területe a víz, a klíma és a csomagolás; a társadalmi pillér a munkatársi jóllétet, a sokszínűséget és az etikus működést erősíti.

A jelentés azt is bemutatja, hogy a Borsodi Sörgyár az elmúlt évben a piaci bevezetések és többek között a magyar labdarúgó-válogatott támogatása mellett a közösségek fejlesztését is fontosnak tartotta.

Az eredmények kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezető és kereskedelmi igazgatója a hagyományok és a fejlődés kapcsolatáról beszélt:

„A Borsodi Sörgyár több mint öt évtizedes történetét a folyamatos fejlődés és megújulás határozza meg. Célunk, hogy fogyasztóink és partnereink igényeit hatékonyan, a lehető legmagasabb minőségben szolgáljuk ki. Ennek érdekében az elmúlt évben bővítettük alkoholmentes portfóliónkat, fejlesztettük gyártási hatékonyságunkat, és továbbra is elkötelezetten adunk vissza azoknak a közösségeknek, ahol jelen vagyunk. Erőfeszítéseinket igazolja, hogy 2024-ben – a piaci kihívások ellenére – közel 15%-kal növelni tudtuk nettó árbevételünket. Meggyőződésünk, hogy sikereink egyik legfontosabb alapja éppen ezeknek a közösségeknek és azoknak az embereknek az ereje, akikkel nap mint nap együtt dolgozunk.”

Ennek megfelelően a Borsodi Sörgyár idén is, a hagyományosnak számító fenntarthatósági hónap keretében, a közösségek egészségét, felelősségét és fenntarthatóságát erősítő kezdeményezéseket szervezett és támogatott. Már a nyár folyamán, az általa támogatott fesztiválokon videóval hívta fel a bulizók figyelmét a felelős alkoholfogyasztásra. Idén második alkalommal működött együtt a sörgyár az Aktív Magyarországgal, így szeptemberben Bőcsön és Budapesten is egészségnapot tartottak. A hagyományosan a bőcsi

Csónakházban megrendezett főzőversenyen a vállalat kollégái tartós élelmiszert gyűjtöttek a Felsőzsolcai Nagycsaládosok Egyesületének. Október 10-én pedig a fenntartható divatról szóló előadást hallgathattak meg az érdeklődők Mengyán Esztertől (Holy Duck), illetve házon belüli használtruha csereprogramot hirdettek. Mindemellett szeptember 22. és december 7. között a Borsodi Sörgyár részt vesz a „Lép a cég!” országos kihívásban, ahol minden megtett lépés számít az iskolák 1 millió forintos támogatásáért és a saját egészségünkért.

Ez igazolja, hogy a Borsodi Sörgyár a jövőben is kiemelt feladatának tekinti a környezeti értékek védelmét, a fogyasztók igényeinek kiszolgálását és a közösségek építését.

A közösség fontosságáról Zsadányi-Nagy Zsanett, HR igazgató kiemelte: „A Borsodi Sörgyárnál hisszük, hogy a kiváló termékek és a csúcstechnológia csak akkor érnek igazán célt, ha közben a kollégáinkra is figyelünk. Olyan stabil, biztonságos és befogadó közeget teremtünk, ahol mindenki fejlődhet, tanulhat és önmaga lehet. A Top Employer minősítés és a HBLF Méltányos Munkahely elismerése számunkra annak bizonyítéka, hogy jó úton járunk: a munkatársaink jólléte és szakmai kiteljesedése a sikerünk alapja.”

A Borsodi Sörgyár többször elnyerte a Top Employer (Legjobb Munkáltató) minősítést Magyarországon, amely a HR-gyakorlatok kiválóságát igazolja. Emellett a vállalat a HBLF versenyén a Sokszínű és Méltányos Munkahely díj Kiváló minősítés elismerésben is részesült.

Tags: fenntarthatóság, vállalat, Borsodi Sörgyár Kft., környezetédelem, fenntarthatósági jelentés
  • Előző cikk: A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait Előző
  • Következő cikk: KSH-jelentés: komoly visszaesés mind az ipari, mind az építőipari termelésben Következő

Legfrissebb

Aldi

Vásárlóbarát nyitvatartás az ünnepek alatt: december 24-én d…

2025.nov..07

Spar uzletbelso

1,4 milliárd forintos fejlesztés Pápán és Miskolcon, a SPAR …

2025.nov..06

Bamba Pulyka Burger

Új kedvenc érkezik a Gallio és a Bamba Marha Burger kollabja…

2025.nov..06

Sarkpont zrt uj gyarcsarnok

Márciusban porig égett, ma újra termel a legnagyobb hazai ge…

2025.nov..06

szupermarket

Az euróövezeti kiskereskedelmi forgalom havi szinten csökken…

2025.nov..06

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom