2025.júl.19.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Ipar

Jacobs Douwe Egberts
Ipar
2022.júl.31.

Új Marketing és Media Manager a Jacobs Douwe Egbertsnél

A cégcsoportnál eltöltött 5 év után új pozícióban, Marketing és Media Managerként folytatja munkáját Tasi Dóra, aki a cégcsoporthoz tartozó brandek építéséért és médiatervezéséért, valamint a marketing csapat vezetéséért felel majd.

A szakember korábban a Douwe Egberts Omnia és Paloma márkákkal foglalkozott elsősorban, többek között ő felelt az Omnia 50 éves születésnapi aktivációjának fejlesztéséért és implementálásáért 2018-ban, valamint a Barista Editions portfolió 2019-es bevezetéséért. Magyarország második legnagyobb kávé márkáján szerzett tapasztalatait fogja kamatoztatni az új munkakörben stratégiaalkotás, médiakommunikáció és innovációs területen.

 Kitűzött célok között szerepel a Douwe Egberts Omnia márkát az első számú, legkedveltebb kávémárkává tenni a hazai piacon, valamint a nemzetközi márkák (L’Or, Senseo, Jacobs) pozícióit erősíteni az egyadagos kávék szegmensében. Továbbá kiemelt szerepet kap a tea piacon megvédeni a Pickwick piacvezető státuszát, mindezt egy elkötelezett és szakmailag erős csapattal.

A kinevezésről Tasi Dóra így nyilatkozott:

„Egy marketing szakember számára rendkívül izgalmas olyan kategóriákon dolgozni, amelyekkel szinte mindenkinek van valamilyen, de inkább meghatározó kapcsolata. A háztartások közel 100%-a kávézik vagy teázik, nagyobb részüknél ez a kötődés rendkívül erős és nem csak funkcionális, hanem emocionális szinten mozog, így a marketing kommunikációs feladatok rendkívül sokrétűek és számos lehetőséget rejtenek. Emellett a Jacobs Douwe Egberts magyarországi szervezeténél eltöltött közel 5 évem alatt folyamatosan lehetőségem nyílt új projektekben részt venni, új területeken kipróbálnom magam. Örülök, hogy ezúttal is bizalmat szavaztak nekem, hogy tovább tudjak fejlődni, tanulni.”

„Jelentősen nőtt a forgalmunk az elmúlt években, amelynek köszönhetően sikerült kilobbizni ezt az új, a magyar üzlet és szervezet szempontjából kritikus pozíciót. A feladatkör meglehetősen összetett, mivel a központilag támogatott globális márkák mellett erős hazai márkákat is forgalmazunk. Utóbbiak esetén professzionális és átfogó helyi marketing munkára van szükség, az új termékek tartalmának és csomagolásának kialakításától, a sikeres piaci bevezetésen át a célfogyasztói támogatásig. Örülök, hogy Dóri élt a lehetőséggel és önmagához hűen teljes erőbedobással fogott neki az új kihívásnak, hiszen szükségünk van kiemelkedő szakmai tapasztalatára és pozitív hozzáállására. A további közös üzleti és szervezeti sikerek elérésében is biztosan tudom, hogy számíthatok rá.” – fűzte hozzá a cég magyarországi ügyvezető igazgatója, Péntek András.

Az öt fős marketing csapatban megüresedett Brand Manageri pozíció betöltése még folyamatban van.

Tags: Douwe Egberts, kinevezés
  • Előző cikk: 15 milliárd forintos uniós fejlesztési támogatás 4 vállalatnak Előző
  • Következő cikk: Tropán alkaloid szennyezettség miatt hívtak vissza több terméket Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom