"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Fenntarthatóság

digitális betét

A retataildetail.eu weblap arról számolt be december végén, hogy 2025-ben a flamand régió betétdíjat vezet be a műanyag italos palackokra és dobozokra. Zuhal Demir környezetvédelmi miniszter a gyártók és a kereskedők kérésére a digitális rendszer mellett dönt.

L'Oréal

A CDP globális nonprofit szervezet immáron 7. alkalommal ismerte el a L'Oréal vezető szerepét a vállalati átláthatóság és a környezetvédelmi teljesítménye terén, beleértve a klímaváltozás elleni küzdelem, valamint az erdők és a vízbiztonság megőrzése érdekében tett lépéseket. A CDP 2022-es felmérésében a 15 000 értékelt vállalat közül csupán 12 szervezet kapott tripla „A” minősítést. A L’Oréal az egyetlen olyan cégcsoport, amely 7 egymást követő évben is megkapta ezt a kiemelkedő környezetvédelmi besorolást.

Starbucks

A Starbucks Magyarország adományából megvalósult faültetésen a vállalat önkéntesei több mint nyolcezer makkot vetettek el, amelyekből várhatóan ezernégyszáz facsemete kel majd ki. A Közösségi Erdők Alapítvány (MyForest) szervezésében a lelkes résztvevők idén novemberben már második alkalommal indultak útnak, hogy újabb területeket tegyenek zöldebbé hazánkban, ezzel is hozzájárulva egy fenntarthatóbb jövőhöz.

L'Oréal

A termékek környezeti és társadalmi hatását mutató címkézési rendszert a L’Oréal azért hozta létre, hogy a fogyasztói a mindennapi életükben, például egy sampon vagy arctisztító vásárlása esetén, fenntarthatóbb, tudatosabb döntéseket hozhassanak.