Fenntarthatóság

Az ALDI-üzletek harmadánál napelem fog működni

Folytatja a napelemek telepítését az ALDI Magyarország: az áruházlánc a már 18 üzleténél működő napenergia-rendszerek mellé országosan további 46 áruházánál alakít ki naperőműveket. A fenntartható forrásból megtermelt energia az üzletek 2-3 havi villamosáram-igényét fedezi majd. A vállalat éves termelése várhatóan meghaladja majd az 5 GWh-t, a 178 tagú üzlethálózat éves energiaigényének 7%-át biztosítják majd a naperőművek.

Átadták az idei Green Pledge védjegyeket

Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés idei díjazottjai: az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel. Az elismeréseket szeptember 19-én, a MÜPA-ban megrendezésre került Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői.

A SPAR segítséget nyújt a szelektív hulladékgyűjtésben

Összesen 339 SPAR üzletben elhelyezett automata teszi lehetővé a visszaváltható üveg-, fém- és műanyag palackok zökkenőmentes visszaváltását. A vállalat emellett a fogyasztók szemléletformálására is figyelmet fordít, egyre több SPAR márkatermék csomagolásán található hulladékkezelési útmutatás. Az üzletlánc három év alatt nagy eredményt ért el a hulladékgazdálkodás területén: csaknem 4 ezer tonnával csökkentette hulladéktermelését.