Fenntarthatóság

Hét hónap alatt közel 4000 kilogramm kávékapszulát gyűjtöttek vissza a NESCAFÉ Dolce Gusto vásárlók a MediaMarktban

Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indított a Nestlé a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulákra, és azóta már közel négyezer kilogramm kapszulát gyűjtöttek vissza a fogyasztók. A vállalat az elmúlt hét hónapban folyamatosan bővítette a gyűjtőpontok listáját, így már az ország összes MediaMarkt üzletben leadhatók külön erre a célra biztosított, újrahasznosítható gyűjtőtasakban a használt kávékapszulák.

Érzékenyítő kampányt indított a Lidl az élelmiszerpazarlás ellen

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas élelmiszerekkel pedig a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel partnerségben havonta 2200 rászoruló élelmezéséhez járul hozzá.

Tags: