2025. június 13
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    OKSZ

    OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár…

    Általános

    alza logo

    Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

    Üzletlánc

    napelem-dm

    Elkészült a dm első közös, 14 országra vonatkozó f…

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

    Szentkirályi Pepsi gyár bejelentés

    Pepsi gyártás újra Magyarországon: A Szentkirályi …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Csomagolás

100%-ban újrahasznosítható lesz a Pilsner Urquell palackja
Fenntarthatóság
2021. április 27

100%-ban újrahasznosítható lesz a Pilsner Urquell palackja

Minden fóliát és műanyagot eltávolítanak a Pilsner Urquell palackjáról és annak másodlagos csomagolóanyagaiból, így a kategóriát teremtő cseh sör 100 százalékban újrahasznosítható palackban kapható a jövőben.

A žateci aromakomlónak, a cseh árpának, a speciális sörélesztőnek és a különlegesen lágy ártézi víznek köszönhető prémium minőség és jellegzetes íz azonban továbbra is változatlan.

Stílust és később önállóvá vált kategóriát teremtett Joseph Groll bajor sörfőzőmester 1842-ben Plzeň-ben, amikor a szülőföldjén már kipróbált alsóerjesztésű láger főzési technológiával kombinálta a cseh város környékének legjobb nyersanyagait: a különleges, kétsoros, sima héjú árpát, a szintén helyben termesztett Žatec (német nevén Saaz) komlót, valamint a rendkívül lágy, a Plzeň-i medencéből származó, 100 méter mélyről fakadó ártézi vizet.

A harmonikusan kesernyés, simogató, eredeti íz, amelynek lágy malátaaromája hosszú ideig érezteti hatását, ma is ugyanaz, mint 179 éve. Az íz, „amilyennek a sört eredetileg szánták”, ma ugyanúgy védjegye a világos sörök, azaz a pilseni típus megteremtőjének, mint a gazdagon aranyló szín.

 „A hagyományra és az újításra építő megközelítésünkben egyre hangsúlyosabbá válik a fenntarthatóság; ennek jegyében született a döntés, hogy minden nem újrahasznosítható anyagot száműzünk a palackról és annak másodlagos csomagolásából” – mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkák marketing vezetője. A műanyag címkék lecserélésével évente 55 tonna műanyagot takarítanak meg globálisan, azzal pedig, hogy eltávolították a palackok nyakáról az összes fóliát, 45 tonna alumínium felhasználása válik szükségtelenné éves szinten.  

A zöld szempontok mellett a csomagolás megreformálása során arra is ügyeltek, hogy a Pilsner Urquell palack prémium vonásait szigorúan környezetbarát megoldásokkal erősítsék. Az újratervezéssel a korábbinál látványosabbá váltak a több mint másfél évszázados tradíciókat megelevenítő jelképek: „a sörgyár kapui, a viaszpecsét és Plzeň város pajzsa hangsúlyosabban köszönnek vissza a palackokon, bemutatva a sörfőző mesterséget, örökségünket és eredetünket. A fenntarthatóság most visszaköszön ennek a világmárkának a palack designján is” – emelte ki Hruska Rita. Az újragondolt és újrahasznosítható, dombornyomott papírcímkék tökéletesen illeszkednek az új palack formájához, tovább erősítve a termékről alkotott prémium benyomást.

A Pilsner Urquell alumínium dobozos kiszerelése pedig ahogy eddig is, hatékonyan visszagyűjthető és újra feldolgozható a mára országszerte elérhető közel 200 darab Returpack által üzemeltetett visszaváltó automatának köszönhetően, vagy gyűjthető otthon szelektíven.

Tags: fenntarthatóság
  • Előző cikk: Nem minden zöld, ami annak látszik   Előző
  • Következő cikk: Magyarországon teszteli a NESCAFÉ 3in1 Classic papíralapú csomagolását a Nestlé  Következő

Legfrissebb

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

alza logo

Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

2025.jún..12

pénztár

Az OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!

2025.jún..11

NAK kampány-séfek

Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” országos sze…

2025.jún..11

infláció

A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg az előző é…

2025.jún..11

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom