Júniusban összességében csökkentek az élelmiszerárak a világon elsősorban a tejtermékek és az olajos magvak árának a mérséklődésére.
Bővebben: FAO: júniusban csökkentek a világpiaci élelmiszerárak
Júniusban összességében csökkentek az élelmiszerárak a világon elsősorban a tejtermékek és az olajos magvak árának a mérséklődésére.
Bővebben: FAO: júniusban csökkentek a világpiaci élelmiszerárak
Egyre inkább teret hódít a mobil kereskedelem, különösen a digitális bennszülöttek felnövekvő generációjának köszönhetően.
A click & collect rendszer modellje – vagyis online vásárolni, rendelni, majd a vásárolt termékekért elmenni az üzletbe – egyre kedveltebb a kereskedők és a fogyasztók körében.
A Top 100 megabrand rangsorában, (az FMCG szektor legsikeresebb márkáinak listája a kiskereskedelmi értékesítési adatok alapján) a lista negyedét teszik ki a kozmetikai és higiéniai cikkek márkái – derül ki az Euromonitor International jelentéséből.
Bővebben: Mega Brands 2019 Top 100: erős pozícióban a szépségipari márkák
2018. őszén az IRI piackutató vállalat bemutatta azt a fogyasztói tanulmányt, amely a helyi termékek vásárlását mutatja be Európában.