A Carrefour Avignonban új koncepciót tesztel a Carrefour Essentiel-lel.
Bővebben: Franciaországban a Carrefour diszkont-hipermarketet tesztel
A Carrefour Avignonban új koncepciót tesztel a Carrefour Essentiel-lel.
Bővebben: Franciaországban a Carrefour diszkont-hipermarketet tesztel
Miután az Egyesült Királyságban a Tesco, az Asda, a Sainsbury's és a Morrisons palettáján már szerepel a self-service checkout szolgáltatás, az Aldi is törekszik ezzel a trenddel lépést tartani és a fizetést automatizált pénztárakon teszteli.
A próbaprojekt Tamworth-ben és Staffordshire-ben zajlik. A vállalat ezeken a helyeken teszteli az új szolgáltatást, mielőtt döntést hozna a bevezetéséről.
Az IKEA svéd bútoráruházlánc évek óta intenzíven fejleszti gasztronómiai kínálatát.
A német Kaufland kiskereskedelmi hálózat megszüntette az eldobható műanyag zacskók kínálatát az áruházaiban, hogy ezáltal is hozzájáruljon a műanyaghulladék csökkentéséhez. Március óta a vállalat fokozatosan csökkentette a zacskók értékesítését 50 üzletében Baden-Württembergben, és értékesítette a fennmaradó készletét. Mostantól a lánc ezt az intézkedést országszerte kiterjeszti.
A Kaufland az ügyfelei számára többféle alternatívát is kínál, például az FSC-tanúsítvánnyal rendelkező papírzacskókat, kartondobozokat, erős és hosszú élettartamú hordtáskákat és összecsukható dobozokat.
A Delhaize nemrégiben elindított egy „fenntarthatósági tervet”, amelynek első fázisában a műanyaghasználat 80%-kal történő csökkentése szerepel a zöldség–gyümölcs ágazatban. A terv három fő célja a műanyag-semlegesség, a semleges élelmiszerhulladék-mérleg és a szén-dioxid-semlegesség.
Bővebben: Delhaize: a műanyaghasználat csökkentése a cél a zöldség-gyümölcs ágazatban