Az új ízek bevezetésével, valamint az újonnan tervezett csomagolással és márkázással a Rethink Brands új, 2018 áprilisában megjelent újdonságaival a gyermekeknek szánt ízesített vizek piacán.
Az új ízek bevezetésével, valamint az újonnan tervezett csomagolással és márkázással a Rethink Brands új, 2018 áprilisában megjelent újdonságaival a gyermekeknek szánt ízesített vizek piacán.
A L’Oréal csoport az egész világon innovatív irodákba fektet. Növényekkel díszített, belső udvarok, panorámás teraszok, fitness centrumok, valamint egészségügyi és fodrászati szolgáltatások – csak néhány azok közül a kényelmi lehetőségek közül, amelyeket a konszern dolgozói használhatnak.
Az Európai Bizottság a 2020 utáni uniós költségvetés keretében új, 4 milliárd eurós célzott programot javasol a fogyasztók védelmére és helyzetük megerősítésére, illetve arra, hogy az európai kis- és középvállalkozások (kkv-k) teljes körűen élhessenek a jól működő egységes piac előnyeivel - jelentette be Elzbieta Bienkowska, a belső piacért, valamint az ipar-, a vállalkozás- és a kkv-politikáért felelős biztos brüsszeli sajtótájékoztatóján csütörtökön.
A Grolsch egy új Virtual Reality alkalmazást vezet be a szupermarketekben, az úgynevezett kísérleti sörfőzdét. A vásárlók ezáltal virtuálisan megismerkedhetnek a sörmárka nagy sörfőzdéjének másolatával.
2018. október 1-től a KLM összes európai és interkontinentális járatának fedélzetén a Douwe Egberts fenntartható forrásból származó kávéit szolgálja majd fel a Holland Királyi Légitársaság.
Bővebben: A KLM és a Douwe Egberts különleges, holland ízélményt kínál