2025.jún.16.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Wolt

    Owen Wilson lett a Wolt kampányarca

    Általános

    penny üzletbelső

    Bővülő kínálat és rugalmas nyitva tartás: már kész…

    Üzletlánc

    Rossman

    Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Sz…

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Stühmer

    Érezd a felfedezés ízét! – Stühmer Pillanat Korfu …

    Hírek

    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Ipar

Heineken
Ipar
2025.ápr.28.

Az eladások csökkentek, de a profit nő a Heinekennél

A Heineken-csoport értékesítési volumene csökkent, profitja azonban nőtt.

A Heineken Group, a holland söripari óriás, 2025 első negyedévében 54,1 millió hektoliter sört értékesített, ami 2,1%-os csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest. A visszaesés oka a nehéz ártárgyalásokban, a gyenge fogyasztói költésekben és a kedvezőtlen naptári hatásokban keresendő – például a húsvét későbbi időpontjában.

A cég eredményeit jelentősen befolyásolta az európai és az USA helyzete. Az értékesítési volumen az európai piacokon 4,7%-kal, az amerikai kontinensen 3,7 %-kal esett vissza. Ugyanakkor Afrikában, a Közel-Keleten és az ázsiai-csendes-óceáni térségben növekedést tapasztaltak, utóbbi esetében 2,3%-ot.

Miközben a teljes árbevétel 0,3%-kal csökkent, elérve a 7,8 milliárd eurót, a cég nettó profitja 0,9%-kal nőtt, 6,5 milliárd euróra. A Heineken továbbra is elkötelezett a működési eredmény organikus növekedése mellett, amelyet 2025 egészére 4–8% közé becsül.

Az instabil környezet ellenére a vállalat nagy hangsúlyt fektet az amerikai piacra, ahol holland gyártásának harmadát értékesítik. Mindeközben a helyi gyártást is támogatják, hiszen sörtermékük 95%-át helyben állítják elő. 

Tags: Heineken, árbevétel, európai piac
  • Előző cikk: Akár egymillió új munkahelyet hozhat a blokklánc-technológia 2030-ig Előző
  • Következő cikk: Prémium márkák vezetik a Heineken növekedését Európában Következő

Legfrissebb

Stühmer

Érezd a felfedezés ízét! – Stühmer Pillanat Korfu a világűrb…

2025.jún..16

Wolt

Owen Wilson lett a Wolt kampányarca

2025.jún..16

penny üzletbelső

Bővülő kínálat és rugalmas nyitva tartás: már készül a nyári…

2025.jún..16

Rossman

Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Szimeiszter …

2025.jún..13

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom