Az Unilever megvásárolja a GlaxoSmithKline-tól a Horlicks  egészséges élelmiszerekre kiterjedő üzletágát 3,8 milliárd dollárért, azaz kb. 2,98 milliárd fontért, ezzel növelve az angol-holland konszern pozícióját Indiában.

A december elején bejelentett szerződés növeli az FMCG jelentőségét a világ egyik leggyorsabban növekvő gazdaságában, és bekerül az Unilever leköszönő vezetőjének, Paul Polmannak a portfóliójába, adta hírül a Reuters. 

A GlaxoSmithKline vezetője, Emma Walmsley számára ez esélyt jelent arra, hogy a gyógyszeriparban növeljék befektetéseiket. A tranzakció magába foglalja a GSK portfólióját az egészséges élelmiszerek és italok körében Indiában, Bangladesben és 20 más ázsiai piacon. Az éves üzleti eladás kb. 550 millió euró, főként a Horlicks és a Boost márkáiból.

A Horlicks vezette Indiában az egészséges italok piacát, ahol a fogyasztók egyre gyakrabban részesítik előnyben az egészségesebb és kevésbé édesített italokat, ezt kívánja kihasználni az Unilever.
A cég története 1873-ig nyúlik vissza, amikor két brit úriember, James és William Horlick megalapították a céget Chicagoban. A társaságot később áthelyezték Indiába.