Hazai ízutazás címmel harmadik alkalommal lepi meg advent ideje alatt vásárlóit receptgyűjteményével a Lidl Magyarország.
Hazai ízutazás címmel harmadik alkalommal lepi meg advent ideje alatt vásárlóit receptgyűjteményével a Lidl Magyarország.
Bejáratott márkanév és arculat, azonos szolgáltatások és termékválaszték, minőség és színvonal: ez jellemzi a franchise formájú hálózatokat a világ minden pontján; a vevők pedig bármely üzletben járnak, ugyanazt kapják. Annak érdekében, hogy ez az egységesség megvalósuljon és folyamatosan erősödjön, a Diego kidolgozta saját oktatási programját és tavaly megalapította a Diego Akadémiát.
Bővebben: Diego: a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata
2017-ben ismét megszervezi hagyományos Karácsonyi Adománygyűjtését a Magyar Élelmiszerbank Egyesület a CIB Bank főtámogatásával. Három napon keresztül, november 24-én, 25-én és 26-án várják a lakosság élelmiszeradományait országszerte közel 120 település majd 200 áruházában.
Bővebben: Közel 200 áruházban szervez Karácsonyi Adománygyűjtést a Magyar Élelmiszerbank
Három kategóriában is elnyerte idén a Lidl Magyarország a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség díját.
Bővebben: Három kategóriában is a Lidl-t díjazták a CSR Hungary-n
November 13-án átadták a németországi Green Brands elismeréseket. A díjazottak között volt a dmBio, amelyet a dm 2015 tavaszán vezetett be a hazai piacra. A márka bevezetése tudatos döntés volt, hiszen a vállalatnak saját gyártású bio minősítéssel rendelkező termékei addig csak a babylove bébiételek voltak.