A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult: 2020-ban a Superbrands kereskedelmi szakemberekből és tapasztalt vállalatvezetőkből álló szakmai döntőbizottsága tizenegyedik ízben sorolta a SPAR-t a legjobbak közé.
A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult: 2020-ban a Superbrands kereskedelmi szakemberekből és tapasztalt vállalatvezetőkből álló szakmai döntőbizottsága tizenegyedik ízben sorolta a SPAR-t a legjobbak közé.
Az áruházlánc új MySPAR alkalmazása nagy mértékben megkönnyíti a bevásárlók dolgát: SuperShop kártyahasználatot és pontgyűjtést biztosít, illetve több egyedi árukedvezményt és különleges kuponakciót is kínál, de még azt is megmondja, melyik SPAR-üzlet van nyitva hozzánk legközelebb.
Bővebben: SuperShop pontgyűjtés és számos kényelmi szolgáltatás a MySPAR applikációban
Élelmiszereket adományoz országszerte a kereskedelmi csoport
Bővebben: A járványhelyzetben is segíti a különleges ellátást igénylő gyermekeket a COOP
Az Auchan-csoport cégkultúrájában erősen él a szolidaritás, nemzetközi alapítványán keresztül fiatalok egészséges fejlődését támogatja számos kezdeményezéssel. A koronavírus-járvány miatt kialakult krízishelyzetben most segítségért pályázhattak azok az országok, ahol a vállalat jelen van. Az Auchan az Ifjúságért Alapítványtól hét ország tizennégy projektje összesen 324 391 eurót kapott, amivel 30 000 rászoruló gyereken vagy fiatalon segítenek. Az Auchan Magyarország két hazai szervezetet terjesztett fel, mindkettőnek megítélték a támogatást. Az SOS Gyermekfalvak 4,5 millió forint, a Magyar Vöröskereszt Gyermekszáj Étkeztetési Programja 8,7 millió forint összeget kap, amivel a nehéz helyzetű gyerekeken segítenek, elsősorban az élelmezésükkel.
Az ALDI-nál kiemelten fontos, hogy kedvező árú, változatos és mindig friss húsáruval lássák el a vásárlókat.