Stabil a COOP pozíciója.
Bővebben: 627 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport a tavalyi évben.
Stabil a COOP pozíciója.
Bővebben: 627 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport a tavalyi évben.
Az ALDI szezonális kínálatában kapható BBQ Grillsajtok a könnyen, gyorsan elkészíthető vacsora húsmentes alternatívái, amelyek akár salátával vagy sült krumplival, akár szendvicsben tálalhatóak.
Az ALDI 2016-ban nyitott először zenei fesztiválon pop-up üzletet, az idei nyári szezonban pedig már öt nagyrendezvényen vesz részt. Erre az évre kibővített koncepcióval és megújult dizájnnal készül az áruházlánc, továbbá már a szegedi SZIN Fesztiválon is várja a fesztiválozókat.
Az élelmiszer-pazarlás fontos kérdés a Tesco számára, melynek csökkentéséért mindennapi tevékenységével és több programmal is fellép. Ilyen például a május 16-tól május 30-ig tartó támogató akció is, amelyet a Marssal együttműködve hirdetett meg az áruházlánc.
A környezettudatosság növelése érdekében Természetesen Szeretem! címmel indít kampányt a Pilisi Parkerdő Zrt. szakmai közreműködésével a Lidl Magyarország. A gyermekeket, szülőket és iskolákat is megszólító kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a környezeti fenntarthatóság fontosságára.
Bővebben: Edukációs kampányt indít a Lidl környezetvédelem témában