A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet.
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet.
A Tesco közzétette a vállalati felelősségvállalási programjait és aktivitásait összegző, 2018/19-es évre vonatkozó Little Helps Plan Közösségi Stratégiáját. A riport a Tesco felelősségvállalási stratégiájának 3 fő pillérén alapul: Munkatársak, Termékek és Közösségek.
Bővebben: A Tesco közzétette vállalati felelősségvállalási jelentését
Június 27-én indul a Hungaricool SPAR innovációs verseny az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával.
Bővebben: A SPAR termékinnovációs versenyt hirdet hazai gyártású élelmiszereknek
Tatán nyitotta meg kapuit a legújabb dm üzlet 2019. június 6-án.
Számos új termékkel készül az ALDI a grillszezonra, és az italok terén is folyamatosan bővül a kínálat.