Minden korábbinál több, 3 millió látogatót vár idén november 20-ára időzített Black Friday-re az eMAG. Széles választékkal készül a vállalat, például az év többi napján nem árusított termék, elektromos autó, pepper robot, féldisznó és covid-teszt is elérhető lesz akciós áron az emag.hu-n, és a társaság mobil applikációjában.

Ahogy a korábbi hat év során, az eMAG ezúttal is szigorúan egyetlen napon - idén november 20-án - rendez Black Friday-t, hogy ütős online akciókkal rukkolhasson elő a magyar vásárlóknak a járvány alatt is biztonságos beszerzési lehetőséget biztosítva.

 Több százezer-féle árucikk lesz leértékelve a fekete pénteken, az eMAG összesen hárommilliárd forint értékű kedvezményt kínál majd a magyar vásárlóknak négyezer Marketplace eladójával együttműködve. Mintegy kilencezer darab televízió, tízezer okostelefon, négyezer laptop, kilencezer háztartási nagygép, huszonegyezer játék, és ötvenezer lakberendezési cikk lesz leértékelve a Black Friday-en.

 A vállalat kutatásai szerint míg öt évvel ezelőtt még csupán a magyar vásárlók 54 százaléka hallott a Black Fridayről, idénre már 92 százalékuk van tudatában a fekete pénteki akcióknak, sőt, 30 százalékuk tervez is venni valamit a fekete pénteken. Ennek nyomán az eMAG Magyarország tavalyhoz képest 27 százalékkal nagyobb fekete pénteki forgalomra számít.

 A Black Friday napján érdeklődők száma is jelentősen nőtt: 2014-ben még egymillió felhasználó kereste fel az eMAG oldalát, tavaly pedig már 2,8 millióan voltak kíváncsiak az akciós ajánlatokra. Idén várhatóan több mint hárommillióan keresik majd fel az emag.hu-t. Annak érdekében, hogy a legnagyobb rohamot is állja a weboldal, az eMAG mintegy 3,5 millió eurót fordított a szerver és az infrastruktúra fejlesztéseire az elmúlt évben.

 Az első emagos Black Fridayen még alig több, mint a látogatók negyede érkezett valamilyen mobil eszközről, tavaly viszont már csaknem az emberek háromnegyede böngészett számítógép helyett okostelefonról vagy tabletről.