A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79 éves felnőtt lakosság 94 százaléka hallott már róla, és idén a felnőtt lakosság közel fele tervezi is kihasználni az akciókat. Még egy esetleges múltbeli csalódás sem jelent elzárkózást a vásárlás elől – derült ki a Reacty Digital felméréséből. A vásárolni kívánt főbb termékkategóriák nem változtak tavalyhoz képest és idén is a férfiak terveznek többet költeni ebben az akcióban.
Bővebben: Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet
Bővebben: A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
Közel 83 ezer Párizs-Róma retúr jegy? Több, mint 5,8 milliárd liter víz? Ennyit spórolt meg a régió legnagyobb ételmentő platformja. A Munch újabb mérföldkőhöz érkezett: már hárommillió meglepetés csomagot mentettek meg a pazarlástól. Ez mindössze három hónappal azután sikerült, hogy Magyarországon átlépték a kétmilliós határt.