2024. augusztusban az export euróban számított értéke 4,1, az importé 4,2%-kal csökkent az előző év azonos időszakihoz képest - írja közleményében a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
Bővebben: Jelentősen romlott a termék-külkereskedelmi egyenleg
2024. augusztusban az export euróban számított értéke 4,1, az importé 4,2%-kal csökkent az előző év azonos időszakihoz képest - írja közleményében a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
Bővebben: Jelentősen romlott a termék-külkereskedelmi egyenleg
A digitális fejlődés, a globális piac gyors ütemű növekedése és a megváltozott fogyasztói szokások új kihívásokat és lehetőségeket teremtenek mind a gyártók, mind a kereskedők számára. Ez kiemelten igaz a hazai kereskedelem résztvevőire, akik sokszor érzik magukat kiszorulni a fokozódó versenyben. Hogyan javítható a versenyképesség, mi lehet a jó stratégia? Erre keresi a választ az első hazai Omnichannel Scale 2024 kutatás, amely átfogó képet nyújt arról, hogyan képesek a kereskedők megragadni a lehetőségeket, miközben szembenéznek az omnichannel stratégia bevezetésével járó kihívásokkal.
Bővebben: Az omnichannel alapvető igény lett a kereskedelemben
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér nagy örömmel jelenti be belépését a magyar piacra az Allegro.hu elindításával. Az Allegro 25 évnyi tapasztalatával elkötelezett amellett, hogy páratlan online vásárlási élményt nyújtson a magyar fogyasztóknak, több mint 150 millió ajánlatot kínálva versenyképes áron. A platform emellett lehetőséget kínál a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.
Júliusban a kivitel volumene 4,9, a behozatalé 7,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest. Az aktívum 167 millió eurót tett ki, az egyenleg 398 millió euróval romlott az egy évvel korábbihoz mérten - írja közleményében a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
Bővebben: Mérsékelten nőtt az EU27 tagállamaiba irányuló kivitel volumene
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel vezetnek a magyarok előtt. A kávé szeptember 29-ei világnapja alkalmából a MOL összegyűjtötte Magyarország és a térség más országainak töltőállomásait felkereső utazók kávéfogyasztási szokásait.