2019 decemberi indulása után 2021 júniusában szállította ki az egymilliomodik megrendelést a budapesti online szupermarket.

Az egyébként is sodró online kereskedelemben is bravúrosan gyorsnak számító felfutásban nagy szerepet játszott a pandémia, sokan vették azonnal hasznát az érintésmentes, akár aznapi kiszállításnak, ám az ügyvezető mégsem ebben látja a siker titkát. “A cég indulása valóban egybeesett a korlátozásokkal, az esti kijárási tilalommal. Nem csak üzlet szempontból volt fontos a jelenlétünk, de úgy is vehetjük, hogy küldetést teljesítettünk, hiszen rengeteg család csak rajtunk keresztül tudott hozzájutni a szükséges élelmiszerekhez és gyógyszerekhez. A korai kényszervásárlókból sokan velünk maradtak, és ma már tudatosan, a kényelem, a minőség, az árak vagy akár a tervezhetőség miatt választanak minket” - fejtette ki Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője.

Gyorsuló milliók

A második milliót idén márciusában, a bűvös hárommilliót pedig az elmúlt napokban lépte át a cég, ebből is látszik, hogy a vásárlások száma rohamosan nő, rövidül az idő a mérföldkövek között. A hárommilliomodik rendelést leadott vásárlót a futár köszöntötte a bevásárlás átadásakor, és ajándékot is kapott a cégtől, elkölthető kreditek formájában.

Top termékek

A hárommillió kiszállított bevásárlás alapján megfigyelt trendekről Sárközi Péter, a cég üzleti elemzője számolt be:

“2021.01.02-től a tegnapi napig több, mint 1 millió nosztalgia kiflit adtunk el. A számokkal játszva ez azt jelenti, hogy ha mindenki csak 1 kiflit kapott volna, akkor mára minden 9. magyar kipróbálta volna a kiflit a Kiflin, illetve, ha egy kifli átlag hossza 20 cm, akkor ez egy kicsit hosszabb kifli-vonat lenne, mint a Budapest-Békéscsaba távolság. Az állatvilágot segítségül hívva: ha egy kifli 85 g, akkor ez 2 ámbráscet és még 3 kardszárnyú delfin tömegével egyenértékű.

A zöldség-gyümölcs kategória győztese a banán, amit szorosan követ a kígyóuborka. Nem sokkal lemaradva az ásványvíz és a 1,5%-os tej következik. Az idei év persze sajátosan alakult, hiszen az árstopos termékek alaposan átrajzolták a listát. Ennek többek között oka lehet az is, hogy a Kifli a versenytársaihoz képest később, kisebb mértékben vezetett be mennyiségi korlátozást.

Irány a következő millió

“Az érdeklődés irányunkban továbbra is óriási, amit mi a vásárlók igényeinek, ötleteinek megvalósításával hálálunk meg. Tehát folyamatos növekedést feltételezek a jövőre nézve, még ha a gazdasági helyzethez igazodó lassulással történik is meg” - árulta el Klekner Péter.