A Nestlé Purina PetCare Europe izgalmas visszatérést ünnepel: a „Macskának lenni nagyszerű” kampány ismét életre kel, és a vállalat új reklámban és minifilmben hozza össze a legendás énekest, Robbie Williams-t és a népszerű macskafigurát, Felixet.
A márka új reklámfilmjében Williams egyedi módon lép be Felix fekete-fehér világába, ahol közelebbről is megismerheti a huncut macska életstílusát. Emellett egy exkluzív dalt is rögzített, amely a kampány részeként a macskák legkedveltebb személyiségjegyeit emeli ki.
Williams boldogan vállalta a projektet, kiemelve, hogy saját macskái szabad és független életmódja rá is nagy hatással van. „Mesteriek a huncutságban, önmagukhoz hűek, magabiztosak és játékosak – ez határozottan rám is átragad” – mondta a világsztár.
A kampány keretében Felix „turnézni” indul Robbie Williamsszel, ugyanis a popsztár 2025-ös európai koncertsorozatának főszponzora lesz. Ez a különleges együttműködés egyesíti a macskaeledel-piacot és a zene világát, egy eddig soha nem látott formában.
Fabio Pietro Degli Esposti, a Nestlé Purina európai marketingigazgatója szerint az idei kampány minden eddiginél nagyobb ünneplés lesz. A cél, hogy rávilágítsanak arra, hogyan válhatnak a macskák jellemzői az emberek számára inspirációvá – különösen a szabadság, az önbizalom és az élvezet terén.
„Ki inspirálhatná ezt jobban, mint Robbie Williams és Felix? Mindketten tökéletesen képviselik ezt az életérzést” – mondta Degli Esposti.
A Nestlé Purina portfóliója olyan népszerű állateledelmárkákat foglal magában, mint Felix, Purina ONE, Gourmet és Pro Plan.