A majdnem 2000 jelentkező közül kiválasztott modellek láthatók az ősz folyamán a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányában
A majdnem 2000 jelentkező közül kiválasztott modellek láthatók az ősz folyamán a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányában
Független, állami kutatóintézet készített felmérést a magyar sütőipar helyzetéről. A kutatás eredményeiből kiderült, hogy a pékek országos átlagban veszteséggel adják tovább a három legnagyobb mennyiségben forgalmazott terméket: a fehér kenyeret, a félbarna kenyeret és a vizes zsemlét.
2018. augusztus 1-jétől Jakab János a Coca-Cola HBC Magyarország új közkapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője. Elődje – Tóth Valentin – cégcsoportszintű megbízást kapott, augusztus elejétől a Coca-Cola Hellenic csoport társadalmi programjaiért felel.
Bővebben: Új közkapcsolati és kommunikációs igazgató a Coca-Cola HBC Magyarországnál
2 ezüst, és 3 bronz – azaz 5 dobogós elismerésben részesült a Kristinus Borbirtok az idei Decanter Asia Wine Awards (DAWA) versenyen.
Bővebben: Kristinus Borbirtok: a Decanter Asia Wine Awards 2018 legsikeresebb magyar pincészete
Az elmúlt három évben folyamatosan csökken a szőlőbor készítéssel foglalkozó magyar cégek száma, ezzel párhuzamosan a szektor árbevétele évről-évre emelkedett - derült ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból.