2025.júl.18.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

    Szilva

    Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza

    Általános

    Színes saláta

    A helyes táplálkozás nem kitartás kérdése, hanem s…

    Kutatás

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

    Újrahasznosítás

    15 milliós napi rekord született a visszaváltásban…

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

    babaápolás

    Gondoskodás nagy kiszerelésben is: Kettős kihívás …

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

    Sörcsap

    Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Hírek

Anyakadémia
Hírek
2024.okt.09.

Itt az Anyakadémia, nem csak anyáknak

Új edukatív platformot indít a Sudocrem

Több, mint 90 éve világszerte az anyukák társa a Sudocrem a babák érzékeny bőrének kezelésében, most pedig szintet lépnek a segítségnyújtásban. Elindult az Anyakadémia, amelynek köszönhetően már nemcsak termékeivel, de szakmai tanácsaival is a leendő és már gyakorló kisgyerekes édesanyák és édesapák mellett áll a márka. Egy olyan platformot hoztak létre, ahol nincsenek tabuk, és elsőkézből, szakértők és influencerek segítségével beszélnek a legnehezebb témákról is a babavárással és a gyermekneveléssel kapcsolatban.

2001-ben lépett be a magyar piacra a több, mint 90 éves Sudocrem, az elmúlt két évtizedben pedig hazánkban is az egyik legnépszerűbb bőrápoló krémmé nőtte ki magát. A márka képviselői az elmúlt időszakban úgy érezték, hogy annak ellenére, hogy számos helyről érkezik segítség a frissen sült szülőknek, még mindig akadnak olyan témák, amelyekről kevés helyen lehet igazán megbízható információkat szerezni. Ezért döntöttek Anyakadémia néven egy új, edukatív platform elindítása mellett, amely azon kívül, hogy számos hasznos és általános információval segíti mostantól a szülőket, arra vállalkozik, hogy ne csak a leggyakrabban felmerülő témák kapcsán nyújtson tudást az édesanyáknak és édesapáknak. Ahol olyan témák, kérdések - és persze megoldások - kerülnek fókuszba a Sudocrem szakmai partnere, a MAVE (Magyar Védőnők Egyesülete) védőnői és más szakemberek, valamint ismert édesanyák és édesapák bevonásával, amikről más helyeken legtöbbször szó sem esik. Itt viszont igen. Filter nélkül.

Cikkek és vodcastok a kisgyerekes családoknak

Az Anyakadémia egy olyan felület, amelynek látogatása regisztrációhoz kötött, akik pedig regisztrálnak, azok cikkeket és ún. vodcastokat is találnak a szülőség témakörében a felületen. A pilot időszakban idén ősszel és télen egészen vegyes tartalmakkal indul el az oldal, amelyek a várandósságtól a totyogós korig terjedően nyújtanak érdekes és hasznos tanácsokat a szülők számára. A későbbiekben a tervek szerint már különböző „évfolyamokat” is indít az Anyakadémia csapata, amelyek 1-1 témát részletesen kibontanak akár cikksorozatokban vagy vodcast sorozatokban, hogy azok behatóan adjanak át olyan információkat, melyeket máshol nem, vagy csak nagyon nehezen találnak meg az anyukák és apukák.

Szakértői infók és személyes tapasztalatok

A Sudocrem szakmai partnere a MAVE, vagyis a Magyar Védőnők Egyesülete, de egyes témákhoz külsős szakértőket is felkérnek, ha azt a téma mélysége vagy speciális mivolta megkívánja. Mellettük pedig arra is hangsúlyt helyeznek, hogy a „száraz” szakmai információkon túl személyes élményekkel és tapasztalatokkal is találkozhassanak az olvasók. Ebben pedig a márka által felkért ismert édesanyák, illetve a későbbiekben ismert édesapák is segítenek. Az Anyakadémia első vodcast adásaiban Horváth Éva, valamint Pintér Ada mesélnek a saját tapasztalataikról olyan témák kapcsán, mint a szoptatási nehézségek, a jó alvás ismérvei, vagy például a megfelelő gyerekjátékok kiválasztása. Szakmai tanácsaival pedig az első videókban a MAVE képviseletében Gitidiszné Gyetván Krisztina védőnő, laktációs szaktanácsadó- IBCLC, perinatális szaktanácsadó, dúla, és babamasszázs oktató segíti a szülőket.

Folyamatos tartalomgyártás és edukáció a terv

Az Anyakadémia célja az, hogy a folyamatosan megjelenő tartalmakkal egy olyan felületet üzemeltessenek a jövőben, ahol minden babaváró, illetve kisgyerekes szülő megtalálja az őket leginkább érdeklő információkat. Ezt azonban a többi felülettől eltérően nemcsak kvázi híroldalként működtetik majd, hanem egy olyan edukatív felületet hoznak létre, ahol a tervek szerint a későbbiekben tesztelhetik is a megszerzett tudást. Innen ered az Anyakadémia név. Hiszen az anyaság (és az apaság) ösztönből jön, de azért nem baj, ha nem megy minden elsőre, hiszen szülővé válni fantasztikus dolog, mindazonáltal ehhez is kell egy kis segítség. Ezt pedig a Sudocrem mostantól igyekszik megadni a családok számára.

 

Tags: Sudocrem, Anyakadémia
  • Előző cikk: Az Unilever a dezodorok gyártását Nyírbátorba hozza Előző
  • Következő cikk: Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak Következő

Legfrissebb

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Mizo Art Coffee

Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

2025.júl..16

Solti Andrea mozaikkép

Leköszön posztjáról Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary …

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom