A közelmúltban olyan horderejű fejlesztések történtek a magyarok egyik legkedveltebb táblás tejcsokoládéján, amelyre közel egy évtizede nem került sor.
Új dizájn és csomagolás
Új dizájnnal, csomagolással és merész tipográfiával jelenik meg az új Milka. Ezek mind a tejcsokoládé krémes ízét és a márka hagyományos gyengédségét fejezik ki. A csomagoláson lévő Milka tehén (Lila) mögött észre veheted, hogy az alpesi tájat újra rajzoltuk, hogy a márka származási helyét még hitelesebben jelenítsük meg. A grafika sokkal rétegzettebb, kontúrosabb lett, elevenebb színtónusokkal.
Két fontos logó
A csomagoláson két logó is látható. Az egyik azt hivatott kommunikálni, hogy a Milkát 100% alpesi tej felhasználásával gyártjuk, a másik pedig azt, hogy a tejcsokoládé fenntarthatóan termesztett kakaóbabból készül, amelyet a Mondelez kakaó fenntarthatósági programja, a Cocoa Life révén szerzünk be.
Lekerekített kockák, új öntőforma
Ha kibontod a csomagolást, láthatod, hogy maga a Milka csokoládétábla is friss, új külsőt kapott, a szögletesről lekerekített formára váltva. A Milka simább tapintású lett, és jobb ízélményt is nyújt. Az öntőforma is kiegészült néhány meglepetéssel: új Milka felirat gravírozással és a termék életében először Lila is megjelenik a csokoládén, a tábla "főszereplőjeként". Egyetlen dizájnelem maradt változatlan az újra tervezés során, ez pedig az ikonikus Milka lila szín, mely 1901 óta része a márkának.
Új, gyengéd csokoládé massza
Az új Milka receptúrával készült tejcsokoládé igazán ízletes lett – krémes, több kakaót tartalmaz, kiegyensúlyozottan édes ízvilágú és lágyan olvad.