2025.júl.19.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Hírek

Mogyi
Hírek
2018.szept.03.

A DeepInsight nyerte a Mogyi Caramoon márkájának integrált kommunikációját

A Mogyi egyedülálló terméke a vajkaremellel bevont gömbalakúra pattogtatott kukorica, a Caramoon.

Európa egyik legnagyobb kukoricagyártójának új fejlesztése az elmúlt évben több nemzetközi élelmiszerinnovációs elismerésben is részesült. A nemzetközi siker is hozzájárult, ahhoz, hogy a márkatulajdonos Mogyi augusztustól intenzív, integrált márkakommunikációs kampányt indít, egyelőre csak Magyarországon. A DeepInsightot meghívásos tenderen választotta ki a gyártó vállalat.

Az ügynökség feladata olyan három éves integrált kommunikációs stratégiai felépítése volt, amely az időszak végéig jelentősen növelni tudja a Caramoon piacra kerülés évében eladott több mint 2 millió csomagos volumenét.

Mivel a Caramoonnak eddig a POS és hostess promóciókon kívül nem készült egyéb támogató kampánya, ezért fontos cél volt, hogy a spontán ismertség növekedjen, könnyen dekódolható, egyszerű vizuális és verbális üzenetekkel adja át a kampány a márka fő üzeneteit.

„Kivételes helyzetben voltunk, mert az ügyfél pozitív hozzáállásának köszönhetően egyáltalán nem voltunk időnyomás alatt, az előkészítő fázis szokatlanul hosszú ideig, több mint 4 hónapig tarthatott. A cél az volt, hogy a közös munka eredményeként egy olyan stratégiát, és erre építve egy vizualitásában és üzenetében egyaránt erős, kerek koncepciót kapjunk, mely az emocionális márkapozicionálásra építve, olyan folyamatos párbeszédre képes márkaszemélyiséget épít fel, amely hosszú távon erősíti a célcsoport márkatudatát, márkához való kötődését.” – mondta el Vér Balázs a DeepInsight kreatívigazgatója.

A koncepció megalapozásához a Caramoonban rejlő alapvető feszültség, az elegancia és szenvedély kettőssége és az egész brandet átszövő titokzatosság jelentette a kiindulópontot. A kampány vizualitását a csomagolás képi és színvilága ihlette, a márkanévben is jelenlévő erős Hold asszociáció nemcsak a kreatívok képi világában, de a claimben is megjelennek: A Hold vonzásában. A kampány fősora – Ha megkóstolod, megérted – izgalmas, megfejtésre, kipróbálásra ösztönző üzenet.

A kampány célcsoportja 18-45 éves, fővárosi, megyeszékhelyen vagy egyéb városban élő, az átlagosnál magasabb vásárlóerővel rendelkező fogyasztók.
Célcsoport becsült mérete: kb 2.631.000 fő

A médiacél, hogy a fenti célcsoport lehető legnagyobb részét legalább 4-5 alkalommal elérje a december végéig tartó kampány. Ehhez az ügynökség többfajta média eszközt – az ATL csatornák mellett erős BTL jelenléttel – és számos formátumot használ, a lehető legváltozatosabban megszólítva a célcsoportot. A kampány erős online lába a bannerkampányok és médiaegyüttműködések mellett a social felületekre is kiterjed, július végén indult el a Caramoon.Mogyi Instagram oldala, ahol a közönség Caramoon receptversennyel került mélyebb bevonásra, valamint más, vezető online gasztronómiai szereplők is részt vettek a kreatív tartalom előállításában, becsatornázásában.

„A Caramoon egyedisége többek között abban áll, hogy egy olyan különleges kukoricafajtából készül, amely természetes módon gömb alakúra pattog ki, így egyenletesen vonható be az édes vajkaramellás cukormázzal. Bár ez egy szokatlan ízkombináció, hiszen a pattogatott kukoricára gondolva elsőként mindenki egy sós ízre gondol, sikerét a nemzetközi elismerések mellett az eladások is igazolják: piacra kerülése óta több mint 4,5 millió tasak fogyott ebből a termékből, amely mára már több mint 23 országban, köztük Thaiföldön és Izraelben is kapható. A mogyoródarabokkal gazdagított verzió mellett nemrég piacra került a kókuszos változat is. ” – mondta el Szabados Erhard, a Mogyi marketing vezetője.

 

A pattogatni való kukorica kategóriában Európa egyik legnagyobb gyártójának számító Mogyi tavalyi éves nettó árbevétele több mint 24 milliárd forint volt. Hazánkban kb. félezer alkalmazottal és 165 termelővel dolgoznak együtt. A kukoricát saját termeltetési rendszerükön keresztül szerzik be, és a vetőmagtól az asztalra kerülésig saját kézben tartják a folyamatot. A vállalat 27 országban van jelen, ebből 7 országban saját leányvállalattal. Termékeik több országban is piacvezetők.

  • Előző cikk: Átlagosnál kisebb hagymatermés várható Magyarországon Előző
  • Következő cikk: A Coca-Cola megvásárolja a Whitbreadtől a Costa kávéházláncot Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom