2025.júl.19.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Hírek

L'oreal
Hírek
2018.aug.22.

A L’Oréal együttműködésre lépett a Facebookkal a sminkválasztás terén

A L’Oréal csoport a ModiFace-szel közösen (a cég szakterülete a kiterjesztett valóság és a mesterséges intelligencia, nem régóta tagja a csoportnak) hosszú távú együttműködési tervet hirdettek meg a Facebookkal.

A két platform közvetlen összekapcsolásának köszönhetően a vásárlók az egész világon kiválaszthatják a sminkjüket, és tesztelhetik a Maybelline, a L’Oréal Paris, a NYX Professional Makeup, a Lancôme, a Giorgio Armani, az Yves Saint Laurent, az Urban Decay, és a Shu Uemura kozmetikai termékeit – közvetlenül a Facebook platformján a mobiltelefonokba és komputerekbe beépített kamerák segítségével.
Már idén augusztus végén a NYX Professional Makeup elsőként elérhetővé teszi a vásárlók számára, hogy a Facebookon multimédiás formában választhassanak a kozmetikumok között, és tesztelhessék azokat.

0 loreal

                    https://www.facebook.com/beautyforallbyloreal/videos/1904489666281354/
- A Facebooknak és a L’Oréalnak közös az elképzelése arról, hogy a kiterjesztett valóságnak kulcsszerepe lesz a termékek és márkák megismerésében, valamint a vásárlói döntések meghozatalában. Jelenleg abban a pillanatban vagyunk, amikor a technológia már elég fejlett, és a vásárlók minél gyakrabban szeretnének élni vele. Ezért a Facebookkal együtt elhatároztuk, hogy a szépségiparban megoldásokat nyújtunk erre. Átléptük a tartalomalkotás és mobilkörnyezetre való adaptálásának szintjét, most tudjuk majd megfigyelni, hogy a kiterjesztett valóság hogyan változtatja meg ágazatunk elveit és stratégiáit. – kommentálta Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális igazgatója.

  • Előző cikk: Nemzetközi díjat kapott a HELL ENERGY Előző
  • Következő cikk: Egészséges, különleges, zsírszegény Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom