2025. június 14
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Rossman

    Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Sz…

    Üzletlánc

    OKSZ

    OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár…

    Általános

    alza logo

    Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

    Szentkirályi Pepsi gyár bejelentés

    Pepsi gyártás újra Magyarországon: A Szentkirályi …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Hírek

Hírek
2020. május 29

Online focival is népszerűsítik a tejfogyasztást

A Tej Világnapján online rúghatnak tizenegyeseket a gyerekek valódi focilabdákért.

Rendhagyó módon ünnepel a Tej Terméktanács. A világban kialakult veszélyhelyzetre tekintettel a 45. Tej Világnapot online rendezik meg. A tej és tejtermékek ünneplésének alkalmából a szervezet újító megoldással, „Tejszív 11-es rangadó” címmel online bajnokságra hívja ki az országot. 2020. június 3-án egész napos nyereményjátékot szerveznek számos színes programmal, sztárszakácsokkal és közismert emberekkel. A gyerekeket és felnőtteket virtuális tizenegyes lövő versenyre várják, a legjobbak Xboxot nyerhetnek, de kisorsolnak több focilabdát és egyéb nyereménytárgyakat is. Az idei kampányt az Édes Kettes, a Lila füge, Lázár Chef, valamint népszerű influenszerek, Viszkok Fruzsi és Dobó Ági is támogatják.

 A https://jatek.tejsziv.hu/ oldalon egy Tejszív logó fotójával vagy arról készült rajzzal regisztrálhatnak az érdeklődők. Ez a logó garantálja azt, hogy egy adott tej vagy tejtermék Magyarországon készült. Június 3-án indul a játék, amelyben a gyerekek online tizenegyeseket rúghatnak, az eredményeiket pedig Petur András, a Sport TV ismert hangja és a Tej Világnapok házigazdája kommentálja. Maga a játék szerdán 8:00-tól 23:59-ig tart, ha valaki már előre be akarja biztosítani magának a helyét, akkor május 30-tól elő tud regisztrálni az oldalon. Június negyedikén sorsolják ki a nyerteseket a játék oldalán. Érdemes minél többször játszani, így növelhető a nyerésre az esély.

A nyeremények között lesz 3 Xbox One S FIFA20 játékokkal kiegészítve és 16 Tejszív nyereménycsomag, benne focilabda, kulacs, tornazsák és bögre.

Amíg a gyerekek játszanak, a szülőknek  Lázár Chef és  Lila füge gasztro-oldalait érdemes követni, ahol június 3-án rögös túróból készítenek el saját recepteket. Azért ebből, mert a rögös túró nemrég kapott európai uniós védelmet: azaz csak hazai gazdaságból származó tejből és hagyományos eljárással készíthető el. „Sokszor mondtam már, hogy ha csak 3 alapanyagot választhatok, amit egy lakatlan szigetre magammal vihetek, a sajt mindenképpen ez egyik lenne. A rögös túró is ebbe a kategóriába esik, hiszen egy friss sajtféléről van szó, ami nagyon jól beilleszthető a kiegyensúlyozott táplálkozásba, sokféleképpen elkészíthető és magában is finom.” – mondta el Havas Dóra.

A Tej Világnapi kampányt ismert influenszerek – Viszkok Fruzsi és Dobó Ági – is támogatják: nemcsak felhívják a figyelmet a hazai gazdaságból származó tejtermékek minőségére, hanem el is mesélnek néhány személyes sztorit a világnap kapcsán. Az Édes Kettes műsorban pedig június 4-én készül rögös túrós recept.

A világnap kapcsán Harcz Zoltán, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács ügyvezetője elmondta: „A kialakult járványhelyzet ellenére is folyamatosak a kiskereskedői tej-megrendelések, az emberek ugyanúgy szeretik és veszik a hazai tejet és az abból készült termékeket. Március eleje és április közepe között több mint 50%-kal több tejet adtunk el, mint korábban, de tejfölből, vajból, kefirből és sajtból is több mint 10 %-kal több fogyott, mint egy évvel korábban. Ha a fogyasztók a dobozon a Tejszív logót látják, akkor biztosak lehetnek abban, hogy kiváló minőségű, Magyarországon készült tejet, tejterméket fogyasztanak.”

Magyarországon egyébként kevesebb tejet fogyasztunk, mint az Európai Unióban: 2018-ban az egy főre eső fogyasztás hazánkban 54,6 liter, míg az EU-ban 57 liter volt. A tej és tejtermékek koncentráltan tartalmaznak az emberi szervezet számára fontos és nélkülözhetetlen vitaminokat és ásványi anyagokat. Naponta legalább fél liter tejet vagy ennek megfelelő tejterméket kellene fogyasztanunk, azaz kb. 10 dkg sajtot vagy esetleg egy-egy krémtúrót vagy akár két szelet vajaskenyeret.

  • Előző cikk: Országos felmérés készült a koronavírus-járvány alatti táplálkozási szokásokról Előző
  • Következő cikk: Az Agrárminisztérium elkötelezett a gazdák versenyképességének megvédésében Következő

Legfrissebb

Rossman

Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Szimeiszter …

2025.jún..13

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

alza logo

Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

2025.jún..12

pénztár

Az OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!

2025.jún..11

NAK kampány-séfek

Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” országos sze…

2025.jún..11

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom