"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Rama

Magyarországon régóta közkedvelt élelmiszernek számítanak a margarinok, ám még mindig számos városi legenda és tévhit övezi ezeket a termékeket. Most egy, a Rama megbízásából készült országos kutatás1 részeként mérték fel, hogy mennyire tájékozottak a hazai fogyasztók, vagyis hányan hiszik például azt, hogy a margarin hidrogénezéssel készülő műétel, ami ráadásul tele van transzzsírokkal, vagy hányan tudják, hogy valójában egy növényi alapú, természetes olajokból készülő élelmiszerről van szó.

Tags: ,
fiatalok pénzügyi gondolkodása

A Budapesti Metropolitan Egyetem kutatócsoportja széles szakmai és tudományos együttműködés keretében azt vizsgálta, hogy a felsőoktatásban tanuló fiatalok milyen pénzügyi célokkal, tudással, attitűddel és stratégiával rendelkeznek, illetve ezek segítik vagy veszélyeztetik hosszú távú pénzügyi céljaik megvalósítását. Megállapításai szerint a hallgatók – vélt pénzügyi tudásuktól függetlenül – általában nagymértékben kockázatkerülők. A fiatalok rendelkeznek rövid, közép és hosszú távú célokkal, fontosnak tartják a megtakarítást, és többségük rendszeresen meg is takarít a jövedelméből.