"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Új vásárlótípus születése, ami örökre megváltoztathatja a kiskereskedelmet

A DS Smith, a világ egyik vezető fenntartható csomagolási megoldásokat szállító cég szakértői szerint a Covid-19 korlátozások a fogyasztói magatartás fejlődését eredményezte, ami a vásárlók egy vadonatúj típusának, a fúziós vásárló megszületéséhez vezetett. Ezek a vevők bolti, online és click & collect vásárlással szerzik be a termékeket, mellyel óriási nyomást helyeznek a kiskereskedőkre és a márkákra, hogy lépést tudjanak tartani velük.

Mind az Extreme Digitalnál, mind az eMAG-nál többször annyi iskolaszert rendeltek online, mint tavaly nyáron. A napjainkban már a tanuláshoz is elengedhetetlen notebookból 203 ezer forintos, tabletből 58 ezer és 71 ezer forintos, okostelefonból pedig 41 ezer és 70 ezer forintos átlagáron rendeltek iskolás korú gyereknek megfelelő tudású készülékeket a két márkánál.