A NEPI Rockcastle ingatlanbefektető és -fejlesztő vállalat 254 millió euróért többségi részesedést szerzett Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Mammutban - közölte a vállalat csütörtökön a Moneyweb dél-afrikai gazdasági hírportálon.

A NEPI Rockcastle ingatlanbefektető és -fejlesztő vállalat 254 millió euróért többségi részesedést szerzett Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Mammutban - közölte a vállalat csütörtökön a Moneyweb dél-afrikai gazdasági hírportálon.
Folyamatosan nő a magyar élelmiszeripar eredményessége, az elmúlt években 27 százalékkal emelkedett a húsfogyasztás - jelentette ki az Agrárminisztérium (AM) élelmiszerlánc-felügyeletért felelős helyettes államtitkára csütörtökön a tizenharmadik Coop Rally mohácsi állomásán.
Bővebben: Coop Rally - Bognár Lajos: folyamatosan nő a magyar élelmiszeripar eredményessége
Az ALDI Magyarország borkínálatának összeállításánál egyre nagyobb figyelmet kapnak a magyar pincészetek legkiválóbb ár-érték arányú tételei. Mind az akciós, időszakosan kapható tételek, mind az állandó kínálat részét képező, kizárólagosan az ALDI-nál kapható borok terén az áruházlánc célja az, hogy a vásárlók minél több magyar borászatot ismerjenek meg, és biztosak lehessenek abban, hogy bármely palackot is választják, kiváló borélményben lesz részük.
Bővebben: A magyar borokra fókuszál az ALDI új borstratégiája
Az elemzők várakozása ellenére nem mérséklődött az éves infláció augusztusban, de a maginfláció csökkenése továbbra is az inflációs nyomás hiányát jelzi a magyar gazdaságban - így kommentálták az MTI-nek nyilatkozó piaci elemzők a KSH kedd reggel kiadott jelentését.
Bővebben: Elemzők szerint az idényáras élelmiszerek tartották magasan az inflációt augusztusban
Három termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország a Parlament Felsőházi Termében szeptember 11-én, az Alkotók Ünnepére időzített díjátadón.
Évről évre növekszik a hazai gyártású élelmiszerek népszerűsége.
Bővebben: Idén is a magyar termékeket képviseli a Coop Rally