2025. június 16
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Rossman

    Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Sz…

    Üzletlánc

    OKSZ

    OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár…

    Általános

    alza logo

    Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

    Szentkirályi Pepsi gyár bejelentés

    Pepsi gyártás újra Magyarországon: A Szentkirályi …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Üzletlánc

Több mint 45 000 gyermek részesült a Kifli.hu ingyenes gyümölcsosztó kezdeményezéséből
Üzletlánc
2024. február 06

Több mint 45 000 gyermek részesült a Kifli.hu ingyenes gyümölcsosztó kezdeményezéséből

A Kifli.hu negyedik évfordulóját ünnepelve több mint 400 óvodában 45 000-nél is több gyermeknek juttatott el saját költségén friss gyümölcsöt és zöldséget, jelentős hatást gyakorolva ezzel a tanközösségekre. Ez a kezdeményezés egy nagyobb elkötelezettség része, amely az egészséges táplálkozásra és a minőségi élelmiszerekhez való hozzáférés előmozdítására irányul – célja pedig, hogy már egészen fiatal kortól kezdve elültessék az egészséges táplálkozási szokások fontosságát a gyermekekben.

A cég működésének negyedik évét ünneplő sajtótájékoztatón Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója mutatta be az ambiciózus tervet: január 15. és 19. között a Kifli.hu szállítási területén működő óvodák pályázhattak ingyenes zöldség- és gyümölcsellátásra. A kampány elsöprő visszhangot váltott ki, naponta több mint száz óvoda vette fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal – írja az online szupermarket közleményében.

A kezdeményezés a gyermekeknek friss termékeket, köztük almát, klementint, bébi sárgarépát és szilvaparadicsomot biztosított. Az akció során több mint 17 tonna almát és közel 8 tonna klementint szállítottak ki a futárok. A lelkes fogadtatás és a köszönőleveleken, fotókon és gyermekrajzokon keresztül kifejezett hála a kampány sikerét és a közösség elismerését támasztotta alá.

Gabriel Makki így nyilatkozott a kezdeményezésről: „A pozitív visszajelzések és a reakciók puszta mennyisége, amely tízszerese volt a vártnak, megerősítette hitünket abban, hogy a friss, minőségi élelmiszerekhez való hozzáférés létfontosságú szerepet játszik az emberek, különösen gyermekeink életének javításában. Ez csak a kezdet. Elkötelezettek vagyunk az óvodák és iskolák hosszú távú támogatása mellett egy olyan program elindítására, amely rendkívül kedvező feltételekkel biztosítja számukra a gyümölcsöket, zöldségeket és péksüteményeket. Célunk, hogy az egészséges rágcsálnivalók minden gyermek számára elérhetőek legyenek, elősegítve egy egészségesebben étkező következő generációt.”

A Kifli.hu kezdeményezése nemcsak gyermekek ezreinek okozott örömet, hanem precedenst teremtett a gyermekélelmezéssel kapcsolatos vállalati felelősségvállalásra is. A kampány sikere megalapozta a folyamatos támogatást, amelynek célja az egészséges élelmiszerek minőségének és hozzáférhetőségének javítása az oktatási intézményekben.

Tags: snack, élelmiszeradomány, kifli.hu
  • Előző cikk: Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza Előző
  • Következő cikk: Megállapodás a Tescónál – 12,5%-os bér-, illetve 25%-os cafeteria–emelés közel 9000 munkatársnak Következő

Legfrissebb

Rossman

Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Szimeiszter …

2025.jún..13

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

alza logo

Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

2025.jún..12

pénztár

Az OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!

2025.jún..11

NAK kampány-séfek

Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” országos sze…

2025.jún..11

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom