Ma már nem kérdés, hogy érdemes-e, kell-e az online és mobil csatornákon is értékesíteni. Sokkal inkább az, hogy hogyan lehet ebben a szegmensben is versenyelőnyhöz jutni a jelentős számú konkurens mellett?
Ma már nem kérdés, hogy érdemes-e, kell-e az online és mobil csatornákon is értékesíteni. Sokkal inkább az, hogy hogyan lehet ebben a szegmensben is versenyelőnyhöz jutni a jelentős számú konkurens mellett?
Új kényelmi szolgáltatás a növekvő online kereskedelemben: ez a LeShop, a Volvo, és a Svájci Posta együttműködése.
Némileg javult a hazai fogyasztók vásárlóereje a napi fogyasztási cikkek piacán, de továbbra is az uniós országok alsó harmadában helyezkedik el – derült ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) tartott élelmiszeripari konferenciáján.
Bővebben: Javul - de még van hová fejlődnie a hazai vásárlóerőnek
Tízből hatan a hazai oldalakat részesítik előnyben
Bővebben: GfK: évről évre nő a külföldi webshopokban vásárlók aránya
Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
Bővebben: Online vásárlás: A netes pizzarendeléssel kezdődött, az űrutazásnál tart…