Idén már második alkalommal adták át a BrandExcellence elismerést, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj.
Idén már második alkalommal adták át a BrandExcellence elismerést, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj.
A hazai mozzarella szegmens legnagyobb és piacvezető vállalata, a Szarvasi Mozzarella több mint 20 éves történetének legnagyobb fejlesztéséhez érkezett: tervek szerint a jövő évben induló beruházás a jelenlegi napi tejfeldolgozói kapacitás 50%-os növelését teszi lehetővé. Mindezek mellett a cég az egészséges táplálkozásról szóló társadalmi ügyekben is aktív szereplő kíván válni.
Saját kézbe került a gyártás, ami az elkövetkező időszakban akár az évi 100 millió litert is elérheti.
Fejenként a felére csökkenhet az élelmiszerhulladék-termelés Európában 2030-ra, ha megvalósulnak az Egyesült Nemzetek Szervezetének Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) és az Európai Unió új szándéknyilatkozatában kitűzött célok.
Bővebben: 2030-ra a felére csökkenhet az élelmiszerhulladék Európában
Magyarországon 5 millió eurót fektet be az Alza cseh webáruház, és tervei szerint jövőre bekerül a három legnagyobb magyarországi e-kereskedő közé.
A cég csütörtöki közleménye szerint arra számít, hogy magyarországi árbevétele jövőre 10-15 milliárd forint lehet. Az Alza 2016-ban hozta létre magyarországi cégét, az Alza.hu Kft.-t, amely tavaly év végén megnyitotta első üzletét.
Bővebben: Tovább bővít Magyarországon az Alza cseh webáruház