2025. június 13
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    OKSZ

    OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár…

    Általános

    alza logo

    Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

    Üzletlánc

    napelem-dm

    Elkészült a dm első közös, 14 országra vonatkozó f…

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

    Szentkirályi Pepsi gyár bejelentés

    Pepsi gyártás újra Magyarországon: A Szentkirályi …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Hírek

Bonafarm
Hírek
2019. május 17

Csaknem 100 milliárd forintnyi beruházást tervez a Bonafarm

Csaknem 100 milliárd forintnyi hatékonyságjavító és kapacitásbővítő beruházást tervez a Bonafarm Zrt. 10 éven belül - jelentette be a cég vezérigazgatója csütörtökön Budapesten, a Bonafarm 10 éves és a csoporthoz tartozó Pick 150 éves fennállása alkalmából rendezett ünnepségen.

Csányi Attila a Pick új szalámigyára mellett az épülő állattartó telepektől és vágóhidaktól további piacszerzést vár, és abban bízik, hogy a vállalatcsoport hosszabb távon visszaszerzi a magyar élelmiszeripar hagyományos felvevőpiacait a határon túl is.
Hangsúlyozta, hogy az innovációt és a termékfejlesztést a fogyasztói igények is indokolják, hiszen a felmérések szerint a vásárlást ma már leginkább az egészséges termékek iránti kereslet, valamint a magas élelmiszerárak miatti aggodalom határozza meg. A két szempontnak hatékonysággal és szervezettséggel egyszerre lehet megfelelni, és ennek köszönhető, hogy a cég az európai versenyben is helyt tud állni - tette hozzá. Csányi Attila szerint a vállaltcsoporthoz tartozó Pick az alapítók célkitűzését folytatja azzal, hogy képes a hagyományos termékminőség előállítására, termékeit pedig rekordgyorsasággal juttatja el a kiskereskedőkhöz. A 2009-ben létrejött, budapesti székhelyű Bonafarm Zrt. a hozzá tartozó vállalatoknak nyújt menedzsmentszolgáltatásokat. A csoport tagja a Pick Szeged Zrt.-n kívül a Bóly Zrt., a Dalmand Zrt., az Agroprodukt Zrt., a Fiorács Kft., a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft., a Csányi Pincészet Zrt., a Sole-Mizo Zrt., stratégia partnere pedig a Hungerit Zrt. és az MCS Vágóhíd Zrt. Utóbbi adja a belföldön levágott sertések majdnem 20 százalékát. A Bonafarm másik jelentős piaci részesedését a Magyarországon felvásárolt nyerstej harmadát feldolgozó Sole-Mizo Zrt. biztosítja.


A cégcsoport több mint 8000 embert foglalkoztat, árbevétele tavaly 266 milliárd forintra nőtt tavaly az előzetes, még nem auditált adatok alapján a stratégiai partnerek eredményeivel együtt. 2017-ben 202 milliárd forint árbevételt értek el. Az EBITDA (kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény) az előzetes, még nem auditált adatok alapján tavaly 12 milliárd forint volt, 2017-ben 13,4 milliárd forint.

 

Tags: Bonafarm
  • Előző cikk: Az EU tilalmat fogadott el az egyszer használatos műanyagokra vonatkozóan Előző
  • Következő cikk: Tízből kilenc cégvezető szerint egyre kedvezőbbek a világgazdasági kilátások Következő

Legfrissebb

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

alza logo

Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

2025.jún..12

pénztár

Az OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!

2025.jún..11

NAK kampány-séfek

Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” országos sze…

2025.jún..11

infláció

A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg az előző é…

2025.jún..11

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom