Mostantól már 14 boltban érhető el az élelmiszermentő szolgáltatás
A sikeres tesztidőszakot követően június 26-tól újabb 11 budapesti és egy gyáli PENNY-üzlettel bővül azon egységek sora, ahol elérhető a Munch szolgáltatása. Az üzletlánc még áprilisban írt alá együttműködési megállapodást az online platformmal, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen. Az elmúlt több mint két hónapban háromféle munch csomagból választhattak a vásárlók, akik 50 százalékos kedvezménnyel juthattak meglepetés ételcsomagokhoz.
A kínálatban továbbra is szerepelnek majd zöldség-gyümölcs és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.
A Munch az élelmiszermentés egy játékos formáját kínálja. Az érdeklődők a Munch alkalmazáson keresztül egy úgynevezett „meglepetéscsomagot” vásárolnak meg előre, amelyet az előzetesen megadott idősávban az üzletben vagy étteremben vehetnek át. Ezekbe a csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező, vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek.